Навигатор :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Книги в рубрике: маркетингова
Рубрики
--> Діяльність
----> маркетингова
Печать списка
--> Діяльність
----> маркетингова
Рубрика
- Название:
- маркетингова
Печать списка
Связанные описания:
Книга
Perreаult, William D.
Basic Marketing [Text]: A Global-Managerial Approach
Irwin/McGraw-Hill, 2002 г.
ISBN 0-07240947-9
Perreаult, William D.
Basic Marketing [Text]: A Global-Managerial Approach
Irwin/McGraw-Hill, 2002 г.
ISBN 0-07240947-9
Книга
Perreаult, William D.
Essentials of Marketing: A Global-Managerial Approach
Irwin/McGraw-Hill, 1997 г.
ISBN 0-256-18341-4
Perreаult, William D.
Essentials of Marketing: A Global-Managerial Approach
Irwin/McGraw-Hill, 1997 г.
ISBN 0-256-18341-4
Статья
Letunovska, N.
Feedback from customers of healthy products: Strategy of marketing actions in the offline and on...
Відгуки клієнтів здорових продуктів: стратегія маркетингових дій в офлайн та онлайн середовищі
б.г.
ISBN отсутствует
Letunovska, N.
Feedback from customers of healthy products: Strategy of marketing actions in the offline and on...
Відгуки клієнтів здорових продуктів: стратегія маркетингових дій в офлайн та онлайн середовищі
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Perreаult, William D.
Learning Aid for use with Essentials of Marketing: A Global-Managerial Approach
Irwin/McGraw-Hill, 1997 г.
ISBN 0-256-18982-X
Perreаult, William D.
Learning Aid for use with Essentials of Marketing: A Global-Managerial Approach
Irwin/McGraw-Hill, 1997 г.
ISBN 0-256-18982-X
Книга
Berkowitz, Eric N.
Stude Guіde for use wіth Marketіng
Irwin/McGraw-Hill, 2000 г.
ISBN отсутствует
Berkowitz, Eric N.
Stude Guіde for use wіth Marketіng
Irwin/McGraw-Hill, 2000 г.
ISBN отсутствует
Статья
Шелест, О.
Зовнішнє освітлення: візитівка готельно-ресторанного комплексу [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Шелест, О.
Зовнішнє освітлення: візитівка готельно-ресторанного комплексу [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Чорный, А.
Попавшие в сеть [Текст]: [как разработать правильную стратегию продвижения в социальных медиа]
б.г.
ISBN отсутствует
Чорный, А.
Попавшие в сеть [Текст]: [как разработать правильную стратегию продвижения в социальных медиа]
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Полєжаєва, І. О.
Генерація та оцінка перспективних партнерів у маркетингових каналах розповсюдження
б.г.
ISBN отсутствует
Полєжаєва, І. О.
Генерація та оцінка перспективних партнерів у маркетингових каналах розповсюдження
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Максимова, Т. С.
Діагностика динамічних процесів розвитку комплексу маркетингу + [Електрон. ресурс]
б.г.
ISBN отсутствует
Максимова, Т. С.
Діагностика динамічних процесів розвитку комплексу маркетингу + [Електрон. ресурс]
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Носенко, В. В.
Дослідження новітніх інформаційних технологій у системі маркетингу [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Носенко, В. В.
Дослідження новітніх інформаційних технологій у системі маркетингу [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Хамініч, С. Ю.
Маркетингові пріоритети позиціонування товарів при зміні фінансових потоків підприємства[Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Хамініч, С. Ю.
Маркетингові пріоритети позиціонування товарів при зміні фінансових потоків підприємства[Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Сардак, С.
Необходимость использования маркетинга на мукомольных предприятиях Украины
б.г.
ISBN отсутствует
Сардак, С.
Необходимость использования маркетинга на мукомольных предприятиях Украины
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Мадзігон, В. М.
Промисловий маркетинг у виробничій і невиробничій сферах із виробництва товару [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Мадзігон, В. М.
Промисловий маркетинг у виробничій і невиробничій сферах із виробництва товару [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Чорій, М. В.
Роль Інтернет-маркетингу при виборі туристської дестинації [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Чорій, М. В.
Роль Інтернет-маркетингу при виборі туристської дестинації [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Долгополова, О. В.
Сегментація ринку у процесі виведення нової торгової марки [Тест] + [Електрон. ресурс]
б.г.
ISBN отсутствует
Долгополова, О. В.
Сегментація ринку у процесі виведення нової торгової марки [Тест] + [Електрон. ресурс]
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Примаченко, Н. М.
Специфіка і типологія маркетингової культури як маркетингової категорії + [Електрон. ресурс]
б.г.
ISBN отсутствует
Примаченко, Н. М.
Специфіка і типологія маркетингової культури як маркетингової категорії + [Електрон. ресурс]
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Жуков, С. А.
Аутсорсинг як система співпраці між регіональним інформаційно-маркетинговим центром і підприємниц...
б.г.
ISBN отсутствует
Жуков, С. А.
Аутсорсинг як система співпраці між регіональним інформаційно-маркетинговим центром і підприємниц...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Мачуга, Н. З.
Аналіз особливостей управління системою якості медичних послуг в Україні [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Мачуга, Н. З.
Аналіз особливостей управління системою якості медичних послуг в Україні [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует