Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Книги в рубрике: маркетингова
Рубрики
--> Діяльність
----> маркетингова
Печать списка
--> Діяльність
----> маркетингова
Рубрика
- Название:
- маркетингова
Печать списка
Пов'язані описи:
Книга
Perreаult, William D.
Basic Marketing [Text]: A Global-Managerial Approach
Irwin/McGraw-Hill, 2002 р.
ISBN 0-07240947-9
Perreаult, William D.
Basic Marketing [Text]: A Global-Managerial Approach
Irwin/McGraw-Hill, 2002 р.
ISBN 0-07240947-9
Книга
Perreаult, William D.
Essentials of Marketing: A Global-Managerial Approach
Irwin/McGraw-Hill, 1997 р.
ISBN 0-256-18341-4
Perreаult, William D.
Essentials of Marketing: A Global-Managerial Approach
Irwin/McGraw-Hill, 1997 р.
ISBN 0-256-18341-4
Статья
Letunovska, N.
Feedback from customers of healthy products: Strategy of marketing actions in the offline and on...
Відгуки клієнтів здорових продуктів: стратегія маркетингових дій в офлайн та онлайн середовищі
б.р.
ISBN відсутній
Letunovska, N.
Feedback from customers of healthy products: Strategy of marketing actions in the offline and on...
Відгуки клієнтів здорових продуктів: стратегія маркетингових дій в офлайн та онлайн середовищі
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Perreаult, William D.
Learning Aid for use with Essentials of Marketing: A Global-Managerial Approach
Irwin/McGraw-Hill, 1997 р.
ISBN 0-256-18982-X
Perreаult, William D.
Learning Aid for use with Essentials of Marketing: A Global-Managerial Approach
Irwin/McGraw-Hill, 1997 р.
ISBN 0-256-18982-X
Статья
Шелест, О.
Зовнішнє освітлення: візитівка готельно-ресторанного комплексу [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Шелест, О.
Зовнішнє освітлення: візитівка готельно-ресторанного комплексу [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Чорный, А.
Попавшие в сеть [Текст]: [как разработать правильную стратегию продвижения в социальных медиа]
б.р.
ISBN відсутній
Чорный, А.
Попавшие в сеть [Текст]: [как разработать правильную стратегию продвижения в социальных медиа]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Полєжаєва, І. О.
Генерація та оцінка перспективних партнерів у маркетингових каналах розповсюдження
б.р.
ISBN відсутній
Полєжаєва, І. О.
Генерація та оцінка перспективних партнерів у маркетингових каналах розповсюдження
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Максимова, Т. С.
Діагностика динамічних процесів розвитку комплексу маркетингу + [Електрон. ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Максимова, Т. С.
Діагностика динамічних процесів розвитку комплексу маркетингу + [Електрон. ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Носенко, В. В.
Дослідження новітніх інформаційних технологій у системі маркетингу [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Носенко, В. В.
Дослідження новітніх інформаційних технологій у системі маркетингу [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Сардак, С.
Необходимость использования маркетинга на мукомольных предприятиях Украины
б.р.
ISBN відсутній
Сардак, С.
Необходимость использования маркетинга на мукомольных предприятиях Украины
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Мадзігон, В. М.
Промисловий маркетинг у виробничій і невиробничій сферах із виробництва товару [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Мадзігон, В. М.
Промисловий маркетинг у виробничій і невиробничій сферах із виробництва товару [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Чорій, М. В.
Роль Інтернет-маркетингу при виборі туристської дестинації [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Чорій, М. В.
Роль Інтернет-маркетингу при виборі туристської дестинації [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Долгополова, О. В.
Сегментація ринку у процесі виведення нової торгової марки [Тест] + [Електрон. ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Долгополова, О. В.
Сегментація ринку у процесі виведення нової торгової марки [Тест] + [Електрон. ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Мачуга, Н. З.
Аналіз особливостей управління системою якості медичних послуг в Україні [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Мачуга, Н. З.
Аналіз особливостей управління системою якості медичних послуг в Україні [Текст]
б.р.
ISBN відсутній