Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Книги в рубрике: Ціна
Рубрики
--> Ціна
Печать списка
--> Ціна
Рубрика
- Название:
- Ціна
Печать списка
Пов'язані описи:
Книга (аналит. описание)
Кизуб, Н. Л.
Использование цен качества для удобства потребителя и повышения конкурентоспособности отечественн...
б.р.
ISBN відсутній
Кизуб, Н. Л.
Использование цен качества для удобства потребителя и повышения конкурентоспособности отечественн...
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Perreаult, William D.
Basic Marketing [Text]: A Global-Managerial Approach
Irwin/McGraw-Hill, 2002 р.
ISBN 0-07240947-9
Perreаult, William D.
Basic Marketing [Text]: A Global-Managerial Approach
Irwin/McGraw-Hill, 2002 р.
ISBN 0-07240947-9
Книга
Perreаult, William D.
Essentials of Marketing: A Global-Managerial Approach
Irwin/McGraw-Hill, 1997 р.
ISBN 0-256-18341-4
Perreаult, William D.
Essentials of Marketing: A Global-Managerial Approach
Irwin/McGraw-Hill, 1997 р.
ISBN 0-256-18341-4
Статья
Чагаровский, В.
В этом году рост стоимости на все виды продукции составит 10-15 % [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Чагаровский, В.
В этом году рост стоимости на все виды продукции составит 10-15 % [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Blakyta, H.
Integral assessment of the innovation of the enterprise's activity [Text]
б.р.
ISBN відсутній
Blakyta, H.
Integral assessment of the innovation of the enterprise's activity [Text]
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Etzel, Michael J.
Internet Exercises to accompany Marketing
Irwin/McGraw-Hill, 1999 р.
ISBN 0-07-236150-6
Etzel, Michael J.
Internet Exercises to accompany Marketing
Irwin/McGraw-Hill, 1999 р.
ISBN 0-07-236150-6
Книга
Perreаult, William D.
Learning Aid for use with Essentials of Marketing: A Global-Managerial Approach
Irwin/McGraw-Hill, 1997 р.
ISBN 0-256-18982-X
Perreаult, William D.
Learning Aid for use with Essentials of Marketing: A Global-Managerial Approach
Irwin/McGraw-Hill, 1997 р.
ISBN 0-256-18982-X
Книга
McConnell, Campbell R.
Microeconomics: Principles, problems, and policies
xxx, 1996 р.
ISBN 0-07-046820-6
McConnell, Campbell R.
Microeconomics: Principles, problems, and policies
xxx, 1996 р.
ISBN 0-07-046820-6
Статья
Benkhelouf, R.
Oil Prices Shocks and Inflation Rate Рersistence for Algeria: a Fractional Cointegration Relation...
Нафтові цінові шоки і стійкість рівня інфляції для Алжиру: дробово-коінтеграційний зв’язок
б.р.
ISBN відсутній
Benkhelouf, R.
Oil Prices Shocks and Inflation Rate Рersistence for Algeria: a Fractional Cointegration Relation...
Нафтові цінові шоки і стійкість рівня інфляції для Алжиру: дробово-коінтеграційний зв’язок
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Пастушенко, В. I.
Встановлення трансфертних цін на молокопереробних підприємствах + [Електрон. ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Пастушенко, В. I.
Встановлення трансфертних цін на молокопереробних підприємствах + [Електрон. ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Корінєв, В. Л.
Дослідження впливу ціни на прибутковість діяльності підприємства + [Електрон. ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Корінєв, В. Л.
Дослідження впливу ціни на прибутковість діяльності підприємства + [Електрон. ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Волошенко, А. В.
Дослідження інфляцієутворюючих чинників в Україні [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Волошенко, А. В.
Дослідження інфляцієутворюючих чинників в Україні [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Безкоровайна, С. В.
Дослідження підходів до формування цінової стратегії підприємства
б.р.
ISBN відсутній
Безкоровайна, С. В.
Дослідження підходів до формування цінової стратегії підприємства
б.р.
ISBN відсутній




На полку ![7 способов побороть страх клиента перед ценой [Текст]](/opacunicode/img/doctypes/article.gif)
![Basic Marketing [Text]](/opacunicode/img/doctypes/book.gif)
Заказать