Навигатор :
Приватний кабінет:
Электронный каталог: Книги в рубрике: Ціна
Рубрики
--> Ціна
Печать списка
--> Ціна
Рубрика
- Название:
- Ціна
Печать списка
Связанные описания:
Книга (аналит. описание)
Кизуб, Н. Л.
Использование цен качества для удобства потребителя и повышения конкурентоспособности отечественн...
б.г.
ISBN отсутствует
Кизуб, Н. Л.
Использование цен качества для удобства потребителя и повышения конкурентоспособности отечественн...
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Perreаult, William D.
Basic Marketing [Text]: A Global-Managerial Approach
Irwin/McGraw-Hill, 2002 г.
ISBN 0-07240947-9
Perreаult, William D.
Basic Marketing [Text]: A Global-Managerial Approach
Irwin/McGraw-Hill, 2002 г.
ISBN 0-07240947-9
Книга
Perreаult, William D.
Essentials of Marketing: A Global-Managerial Approach
Irwin/McGraw-Hill, 1997 г.
ISBN 0-256-18341-4
Perreаult, William D.
Essentials of Marketing: A Global-Managerial Approach
Irwin/McGraw-Hill, 1997 г.
ISBN 0-256-18341-4
Статья
Чагаровский, В.
В этом году рост стоимости на все виды продукции составит 10-15 % [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Чагаровский, В.
В этом году рост стоимости на все виды продукции составит 10-15 % [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Таннер, А.
Точечный дисконт [Текст]: как не упустить клиента? - один из рецептов технологии "больших данных"
б.г.
ISBN отсутствует
Таннер, А.
Точечный дисконт [Текст]: как не упустить клиента? - один из рецептов технологии "больших данных"
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Blakyta, H.
Integral assessment of the innovation of the enterprise's activity [Text]
б.г.
ISBN отсутствует
Blakyta, H.
Integral assessment of the innovation of the enterprise's activity [Text]
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Etzel, Michael J.
Internet Exercises to accompany Marketing
Irwin/McGraw-Hill, 1999 г.
ISBN 0-07-236150-6
Etzel, Michael J.
Internet Exercises to accompany Marketing
Irwin/McGraw-Hill, 1999 г.
ISBN 0-07-236150-6
Книга
Perreаult, William D.
Learning Aid for use with Essentials of Marketing: A Global-Managerial Approach
Irwin/McGraw-Hill, 1997 г.
ISBN 0-256-18982-X
Perreаult, William D.
Learning Aid for use with Essentials of Marketing: A Global-Managerial Approach
Irwin/McGraw-Hill, 1997 г.
ISBN 0-256-18982-X
Книга
McConnell, Campbell R.
Microeconomics: Principles, problems, and policies
xxx, 1996 г.
ISBN 0-07-046820-6
McConnell, Campbell R.
Microeconomics: Principles, problems, and policies
xxx, 1996 г.
ISBN 0-07-046820-6
Статья
Пастушенко, В. I.
Встановлення трансфертних цін на молокопереробних підприємствах + [Електрон. ресурс]
б.г.
ISBN отсутствует
Пастушенко, В. I.
Встановлення трансфертних цін на молокопереробних підприємствах + [Електрон. ресурс]
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Корінєв, В. Л.
Дослідження впливу ціни на прибутковість діяльності підприємства + [Електрон. ресурс]
б.г.
ISBN отсутствует
Корінєв, В. Л.
Дослідження впливу ціни на прибутковість діяльності підприємства + [Електрон. ресурс]
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Волошенко, А. В.
Дослідження інфляцієутворюючих чинників в Україні [Текст] + [Електронний ресурс]
б.г.
ISBN отсутствует
Волошенко, А. В.
Дослідження інфляцієутворюючих чинників в Україні [Текст] + [Електронний ресурс]
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Безкоровайна, С. В.
Дослідження підходів до формування цінової стратегії підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Безкоровайна, С. В.
Дослідження підходів до формування цінової стратегії підприємства
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Іванова, О. Б.
Методичні підходи до формування внутрішньої ціни підприємства [Текст] + [Електрон. ресурс]
б.г.
ISBN отсутствует
Іванова, О. Б.
Методичні підходи до формування внутрішньої ціни підприємства [Текст] + [Електрон. ресурс]
б.г.
ISBN отсутствует