Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Книги в рубрике: Туризм
Рубрики
--> Туризм
Печать списка
--> Туризм
Рубрика
- Название:
- Туризм
Печать списка
Пов'язані описи:
Книга (аналит. описание)
Ванукевич, А. С.
Насущные проблемы развития туризма в Украине
б.р.
ISBN відсутній
Ванукевич, А. С.
Насущные проблемы развития туризма в Украине
б.р.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
Коваль, Н. О.
"Похмурий" туризм: сучасні реалії та перспективи розвитку [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Коваль, Н. О.
"Похмурий" туризм: сучасні реалії та перспективи розвитку [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Ivanova, V. V.
Asymmetry of information and its features in the tourist market [Text]
Асиметрія інформації та її особливості на туристичному ринку
б.р.
ISBN відсутній
Ivanova, V. V.
Asymmetry of information and its features in the tourist market [Text]
Асиметрія інформації та її особливості на туристичному ринку
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Digital Tools for Management of Local Tourism and Transport Networks [Electronic resource]
Цифрові інструменти управління місцевою туристичною та транспортною мережами
б.р.
ISBN відсутній
Digital Tools for Management of Local Tourism and Transport Networks [Electronic resource]
Цифрові інструменти управління місцевою туристичною та транспортною мережами
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Strutt, Peter
English for International Tourism: Intermediate Student's Book
Longman, 2007 р.
ISBN 0-582-47983-5
Strutt, Peter
English for International Tourism: Intermediate Student's Book
Longman, 2007 р.
ISBN 0-582-47983-5
Книга
Bailey, Amanda
English for International Tourism: Intermediate Teacher's Book
Longman, 2007 р.
ISBN 0-582-47982-7
Bailey, Amanda
English for International Tourism: Intermediate Teacher's Book
Longman, 2007 р.
ISBN 0-582-47982-7
Книга
Strutt, Peter
English for International Tourism: Intermediate Workbook
Longman, 2007 р.
ISBN 0-582-47984-3
Strutt, Peter
English for International Tourism: Intermediate Workbook
Longman, 2007 р.
ISBN 0-582-47984-3
Книга
Миньяр-Белоручева, А. П.
English for Students in Tourism Management [Текст]
Английский язык для студентов, изучающих туристический бизнес
ФОРУМ, 2015 р.
ISBN 978-5-00091-045-0
Миньяр-Белоручева, А. П.
English for Students in Tourism Management [Текст]
Английский язык для студентов, изучающих туристический бизнес
ФОРУМ, 2015 р.
ISBN 978-5-00091-045-0
Электронный ресурс
Dubicka, Iwonna
English for Іnternatіonal tourіsm [Электронный ресурс]: pre-intermediate
Longman, 2007 р.
ISBN відсутній
Dubicka, Iwonna
English for Іnternatіonal tourіsm [Электронный ресурс]: pre-intermediate
Longman, 2007 р.
ISBN відсутній
Книга
Hospitality Research Journal: Volume 17. Number 1. 1993
Publishing Office, 1993 р.
ISBN відсутній
Hospitality Research Journal: Volume 17. Number 1. 1993
Publishing Office, 1993 р.
ISBN відсутній
Статья
Strielkowski, W.
Innovations in tourism marketing: operation Anthropoid in Prague [Text]
б.р.
ISBN відсутній
Strielkowski, W.
Innovations in tourism marketing: operation Anthropoid in Prague [Text]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Internal Networks and System Routing of Tourism and Hotel-Restaurant Clusters [Electronic resource]
Внутрішні мережі та системна маршрутизація кластерів туризму та готельно-ресторанного бізнесу
б.р.
ISBN відсутній
Internal Networks and System Routing of Tourism and Hotel-Restaurant Clusters [Electronic resource]
Внутрішні мережі та системна маршрутизація кластерів туризму та готельно-ресторанного бізнесу
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Lundberg, Donald E.
International Travel and Tourism
John Wiley and Sons, Inc., 1993 р.
ISBN 0-471-53146-4
Lundberg, Donald E.
International Travel and Tourism
John Wiley and Sons, Inc., 1993 р.
ISBN 0-471-53146-4
Статья
Vavrečka, V.
Marketing communications in tourism – trend and reality [Text]
Маркетингові комунікації в туризмі – тенденції та реалії
б.р.
ISBN відсутній
Vavrečka, V.
Marketing communications in tourism – trend and reality [Text]
Маркетингові комунікації в туризмі – тенденції та реалії
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Heath, Ernie
Marketing.Tourism.Destinations.: A strategic planning approach/
John Wiley and Sons, Inc., 1992 р.
ISBN 0-471-54067-6
Heath, Ernie
Marketing.Tourism.Destinations.: A strategic planning approach/
John Wiley and Sons, Inc., 1992 р.
ISBN 0-471-54067-6