Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Книги в рубрике: споживачів
Рубрики
--> Поведінка
----> споживачів
Печать списка
--> Поведінка
----> споживачів
Рубрика
- Название:
- споживачів
Печать списка
Пов'язані описи:
Книга
Мрочковский, Н.
99 инструментов продаж [Текст]: эффективные методы получения прибыли
Питер, 2012 р.
ISBN 978-5-459-01113-5
Мрочковский, Н.
99 инструментов продаж [Текст]: эффективные методы получения прибыли
Питер, 2012 р.
ISBN 978-5-459-01113-5
Статья
Abid, М.
Antecedents of consumers’ buying behavior towards counterfeit products: an empirical study [Text]
Поведінка споживачів відносно підробних товарів: емпіричне дослідження
б.р.
ISBN відсутній
Abid, М.
Antecedents of consumers’ buying behavior towards counterfeit products: an empirical study [Text]
Поведінка споживачів відносно підробних товарів: емпіричне дослідження
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Perreаult, William D.
Applications in Basic Marketing: Clippings from the Popular Business Press
Irwin/McGraw-Hill, 2001 р.
ISBN відсутній
Perreаult, William D.
Applications in Basic Marketing: Clippings from the Popular Business Press
Irwin/McGraw-Hill, 2001 р.
ISBN відсутній
Книга
Perreаult, William D.
Applications in Basic Marketing [Text]: Clippings from the Popular Business Press
Irwin/McGraw-Hill, 2004 р.
ISBN 0-07-286469-9
Perreаult, William D.
Applications in Basic Marketing [Text]: Clippings from the Popular Business Press
Irwin/McGraw-Hill, 2004 р.
ISBN 0-07-286469-9
Книга
Perreаult, William D.
Basic Marketing [Text]: A Global-Managerial Approach
Irwin/McGraw-Hill, 2002 р.
ISBN 0-07240947-9
Perreаult, William D.
Basic Marketing [Text]: A Global-Managerial Approach
Irwin/McGraw-Hill, 2002 р.
ISBN 0-07240947-9
Книга
Дули, Р.
BrainFluence. НейроМаркетинг. Как влиять на подсознание потребителя [Текст]
Попурри, 2015 р.
ISBN 978-985-15-2507-8
Дули, Р.
BrainFluence. НейроМаркетинг. Как влиять на подсознание потребителя [Текст]
Попурри, 2015 р.
ISBN 978-985-15-2507-8
Книга
Дули, Р.
BrainFluence. НейроМаркетинг. Как влиять на подсознание потребителя [Текст]
Попурри, 2013 р.
ISBN 978-985-15-1805-6
Дули, Р.
BrainFluence. НейроМаркетинг. Как влиять на подсознание потребителя [Текст]
Попурри, 2013 р.
ISBN 978-985-15-1805-6
Статья
Zatwarnicka-Madura, B.
Brand image vs. consumer trust [Text]
Імідж бренду та довіра споживачів
б.р.
ISBN відсутній
Zatwarnicka-Madura, B.
Brand image vs. consumer trust [Text]
Імідж бренду та довіра споживачів
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Simionescu, M.
Brand loyalty and fashion marketing: a case study of Romanian youth [Text]
б.р.
ISBN відсутній
Simionescu, M.
Brand loyalty and fashion marketing: a case study of Romanian youth [Text]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Madiawati, P. N.
Celebrity and halal certificates factors influence on customers’ buying interest [Text]
Відомі люди в рекламі та халяльна сертифікація як фактори впливу на зацікавленість споживачів
б.р.
ISBN відсутній
Madiawati, P. N.
Celebrity and halal certificates factors influence on customers’ buying interest [Text]
Відомі люди в рекламі та халяльна сертифікація як фактори впливу на зацікавленість споживачів
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Hawkins, Del I.
Consumer behavior: Building Marketing Strategy
Irwin/McGraw-Hill, 1998 р.
ISBN 0-07-115324-1
Hawkins, Del I.
Consumer behavior: Building Marketing Strategy
Irwin/McGraw-Hill, 1998 р.
ISBN 0-07-115324-1
Статья
Tran Huu, А.
Consumers behavior towards green purchase intention [Text]
Поведінка споживача відносно придбання еко-товарів
б.р.
ISBN відсутній
Tran Huu, А.
Consumers behavior towards green purchase intention [Text]
Поведінка споживача відносно придбання еко-товарів
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Boone, Louis E.
Contemporary Marketing [Text]: Instructor's Resource Manual. Vol. 1
The Dryden Press, 1989 р.
ISBN 0-03-022967-7
Boone, Louis E.
Contemporary Marketing [Text]: Instructor's Resource Manual. Vol. 1
The Dryden Press, 1989 р.
ISBN 0-03-022967-7
Книга
Perreаult, William D.
Essentials of Marketing: A Global-Managerial Approach
Irwin/McGraw-Hill, 1997 р.
ISBN 0-256-18341-4
Perreаult, William D.
Essentials of Marketing: A Global-Managerial Approach
Irwin/McGraw-Hill, 1997 р.
ISBN 0-256-18341-4
Статья
Тратить нельзя считать [Текст]: 10 основных потребительских трендов 2014 года
б.р.
ISBN відсутній
Тратить нельзя считать [Текст]: 10 основных потребительских трендов 2014 года
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Kombo, F.
How demographic factors determine banking satisfaction: Czech and Kenyan case study [Text]
б.р.
ISBN відсутній
Kombo, F.
How demographic factors determine banking satisfaction: Czech and Kenyan case study [Text]
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Etzel, Michael J.
Internet Exercises to accompany Marketing
Irwin/McGraw-Hill, 1999 р.
ISBN 0-07-236150-6
Etzel, Michael J.
Internet Exercises to accompany Marketing
Irwin/McGraw-Hill, 1999 р.
ISBN 0-07-236150-6
Книга
Richardson, Paul
Internet Marketing: Readings and Online Resources
Irwin/McGraw-Hill, 2001 р.
ISBN відсутній
Richardson, Paul
Internet Marketing: Readings and Online Resources
Irwin/McGraw-Hill, 2001 р.
ISBN відсутній
Книга
Perreаult, William D.
Learning Aid for use with Essentials of Marketing: A Global-Managerial Approach
Irwin/McGraw-Hill, 1997 р.
ISBN 0-256-18982-X
Perreаult, William D.
Learning Aid for use with Essentials of Marketing: A Global-Managerial Approach
Irwin/McGraw-Hill, 1997 р.
ISBN 0-256-18982-X
Статья
Sirigunna, J.
Market factors influencing the decision to patronize budget hotels in Bangkok [Text]
Ринкові фактори, що впливають на рішення стати постійним клієнтом бюджетного готеля: на прикладі Бангкоку
б.р.
ISBN відсутній
Sirigunna, J.
Market factors influencing the decision to patronize budget hotels in Bangkok [Text]
Ринкові фактори, що впливають на рішення стати постійним клієнтом бюджетного готеля: на прикладі Бангкоку
б.р.
ISBN відсутній