Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Книги в рубрике: маркетингова
Рубрики
--> Комунікація
----> маркетингова
Печать списка
--> Комунікація
----> маркетингова
Рубрика
- Название:
- маркетингова
Печать списка
Пов'язані описи:
Книга
Belch, George E.
Advertising and Promotion [Text]: An Integrated Marketing Communications Perspective
Irwin/McGraw-Hill, 1998 р.
ISBN 0-256-21899-4
Belch, George E.
Advertising and Promotion [Text]: An Integrated Marketing Communications Perspective
Irwin/McGraw-Hill, 1998 р.
ISBN 0-256-21899-4
Статья
Miklosik, A.
Communication campaign management in search-centric marketing [Text]
б.р.
ISBN відсутній
Miklosik, A.
Communication campaign management in search-centric marketing [Text]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Letunovska, N.
Feedback from customers of healthy products: Strategy of marketing actions in the offline and on...
Відгуки клієнтів здорових продуктів: стратегія маркетингових дій в офлайн та онлайн середовищі
б.р.
ISBN відсутній
Letunovska, N.
Feedback from customers of healthy products: Strategy of marketing actions in the offline and on...
Відгуки клієнтів здорових продуктів: стратегія маркетингових дій в офлайн та онлайн середовищі
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Belch, George E.
Internet Exercises for use with Advertising and Promotion [Text]: An Integrated Marketing Communications Perspective
Irwin/McGraw-Hill, 1998 р.
ISBN 0-07-012291-1
Belch, George E.
Internet Exercises for use with Advertising and Promotion [Text]: An Integrated Marketing Communications Perspective
Irwin/McGraw-Hill, 1998 р.
ISBN 0-07-012291-1
Книга
Richardson, Paul
Internet Marketing: Readings and Online Resources
Irwin/McGraw-Hill, 2001 р.
ISBN відсутній
Richardson, Paul
Internet Marketing: Readings and Online Resources
Irwin/McGraw-Hill, 2001 р.
ISBN відсутній
Книга
Masterson, Rosalind
Marketing [Text]: an introduction
SAGE Publications Inc., 2010 р.
ISBN 978-1-84920-570-2
Masterson, Rosalind
Marketing [Text]: an introduction
SAGE Publications Inc., 2010 р.
ISBN 978-1-84920-570-2
Статья
Sadigov, A.
Marketing Communications in the Modern Conditions: Issues of Theory [Electronic resource]
Маркетингові комунікації у сучасних умовах: теоретичні питання
б.р.
ISBN відсутній
Sadigov, A.
Marketing Communications in the Modern Conditions: Issues of Theory [Electronic resource]
Маркетингові комунікації у сучасних умовах: теоретичні питання
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Vavrečka, V.
Marketing communications in tourism – trend and reality [Text]
Маркетингові комунікації в туризмі – тенденції та реалії
б.р.
ISBN відсутній
Vavrečka, V.
Marketing communications in tourism – trend and reality [Text]
Маркетингові комунікації в туризмі – тенденції та реалії
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Strashynska, L.
Models of integrated marketing communications of tourist enterprises [Text]
б.р.
ISBN відсутній
Strashynska, L.
Models of integrated marketing communications of tourist enterprises [Text]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Dubovyk, T.
Online-marketing communications in the context of ethics [Text]
б.р.
ISBN відсутній
Dubovyk, T.
Online-marketing communications in the context of ethics [Text]
б.р.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
Stetsenko, V.
PR Element in marketing communications [Text]
б.р.
ISBN відсутній
Stetsenko, V.
PR Element in marketing communications [Text]
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Гуров, Ф. Н.
PR IT-компаний: российская практика [Текст]
Альпина Паблишерз, 2011 р.
ISBN 978-5-9614-1402-8
Гуров, Ф. Н.
PR IT-компаний: российская практика [Текст]
Альпина Паблишерз, 2011 р.
ISBN 978-5-9614-1402-8
Книга
Курбан, О. В.
PR у маркетингових комунікаціях [Текст]: навч. посібник
Кондор, 2014 р.
ISBN 978-966-2781-53-3
Курбан, О. В.
PR у маркетингових комунікаціях [Текст]: навч. посібник
Кондор, 2014 р.
ISBN 978-966-2781-53-3
Статья
Литовченко, I.
PR-заходи як елемент маркетингових комунікацій вищого навчального закладу [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Литовченко, I.
PR-заходи як елемент маркетингових комунікацій вищого навчального закладу [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Sadigov, A.
The issue on some econometric aspects of marketing communications research methodology [Electroni...
Питання про деякі економетричні аспекти методології дослідження маркетингових комунікацій
б.р.
ISBN відсутній
Sadigov, A.
The issue on some econometric aspects of marketing communications research methodology [Electroni...
Питання про деякі економетричні аспекти методології дослідження маркетингових комунікацій
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Чорный, А.
BTL как часть рекламной стратегии отеля [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Чорный, А.
BTL как часть рекламной стратегии отеля [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Шубін, О. О.
Аналітична оцінка якості організаційних комунікацій [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Шубін, О. О.
Аналітична оцінка якості організаційних комунікацій [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Мазаракі, А. А.
Інтернет- маркетингові комунікації в програмах Е-лояльності споживачів [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Мазаракі, А. А.
Інтернет- маркетингові комунікації в програмах Е-лояльності споживачів [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Челенко, Ю. В.
Побудова моделі маркетингового комунікаційного процесу [Текст] + [Електрон. ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Челенко, Ю. В.
Побудова моделі маркетингового комунікаційного процесу [Текст] + [Електрон. ресурс]
б.р.
ISBN відсутній