Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Книги в рубрике: Ціноутворення
Рубрики
--> Ціноутворення
Печать списка
--> Ціноутворення
Рубрика
- Название:
- Ціноутворення
Печать списка
Пов'язані описи:
Статья
Sydorchuk, A.
Development of Scientific and Methodological Approach to Pricing on the Basis of the Enterprise V...
Розробка науково-методичного підходу до ціноутворення на основі критерію вартості підприємства
б.р.
ISBN відсутній
Sydorchuk, A.
Development of Scientific and Methodological Approach to Pricing on the Basis of the Enterprise V...
Розробка науково-методичного підходу до ціноутворення на основі критерію вартості підприємства
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Johansson, Johny K.
Global Marketing: Foreign entry, lokal marceting, and global management
Irwin/McGraw-Hill, 2000 р.
ISBN 0-07-365863-4
Johansson, Johny K.
Global Marketing: Foreign entry, lokal marceting, and global management
Irwin/McGraw-Hill, 2000 р.
ISBN 0-07-365863-4
Книга
Mooij, Marieke de
Global Marketing and Advertising [Текст]: Understanding Cultural Paradoxes
Sage, 2010 р.
ISBN 978-1-4129-7041-9
Mooij, Marieke de
Global Marketing and Advertising [Текст]: Understanding Cultural Paradoxes
Sage, 2010 р.
ISBN 978-1-4129-7041-9
Книга
McConnell, Campbell R.
Microeconomics: Principles, Problems, and Policies
Irwin/McGraw-Hill, 1999 р.
ISBN 0-07-289840-2
McConnell, Campbell R.
Microeconomics: Principles, Problems, and Policies
Irwin/McGraw-Hill, 1999 р.
ISBN 0-07-289840-2
Книга
Cowell, Frank
Microeconomics [Text]: Principles and Analysis
Oxford University Press, 2006 р.
ISBN 978-0-19-926777-4
Cowell, Frank
Microeconomics [Text]: Principles and Analysis
Oxford University Press, 2006 р.
ISBN 978-0-19-926777-4
Статья
Shcherbak, V. G.
Pricing based on product value perception by agricultural machinery consumers [Text]
б.р.
ISBN відсутній
Shcherbak, V. G.
Pricing based on product value perception by agricultural machinery consumers [Text]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Олейник, Ю.
Почем номера для народа: особенности ценообразования в отеле [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Олейник, Ю.
Почем номера для народа: особенности ценообразования в отеле [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Волошенко, А. В.
Визначення та принципи цінової політики України [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Волошенко, А. В.
Визначення та принципи цінової політики України [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Тимошик, Н. С.
Вплив якісних характеристик продукції на ціноутворення [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Тимошик, Н. С.
Вплив якісних характеристик продукції на ціноутворення [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Безкоровайна, С. В.
Дослідження підходів до формування цінової стратегії підприємства
б.р.
ISBN відсутній
Безкоровайна, С. В.
Дослідження підходів до формування цінової стратегії підприємства
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Хижа, Н. М.
Економічна сутність механізму ринкового ціноутворення в роздрібній торгівлі [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Хижа, Н. М.
Економічна сутність механізму ринкового ціноутворення в роздрібній торгівлі [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Захаревич, В. В.
Інформаційні технології у ціноутворенні на атотранспортні послуги
б.р.
ISBN відсутній
Захаревич, В. В.
Інформаційні технології у ціноутворенні на атотранспортні послуги
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Овчинникова, М. О.
Роль ціноутворення в формуванні ринкових відносин + [Електрон. ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Овчинникова, М. О.
Роль ціноутворення в формуванні ринкових відносин + [Електрон. ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Мацелюх, Н. П.
Структурування та ціноутворення на ринку цінних паперів [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Мацелюх, Н. П.
Структурування та ціноутворення на ринку цінних паперів [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Насікан, Н. І.
Теорія вартості: ретроспективний аналіз і сучасні погляди [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Насікан, Н. І.
Теорія вартості: ретроспективний аналіз і сучасні погляди [Текст]
б.р.
ISBN відсутній