лого

Електронний каталог бібліотеки
Полтавського університету економіки і торгівлі

eng rus ukr
Порядок ведення пошуку...
Інституційний репозитарій...
Доступ до електронної бібліотеки...
Контактна інформація...

Навігатор :

  • Новые поступления
  • Простой поиск
  • Расширенный поиск

  • Авторы
  • Издательства
  • Серии
  • Тезаурус (Рубрики)

  • Книгообеспеченность:
    • По дисциплинам
    • По специальностям
    • По специализациям
    • По циклам дисциплин
    • По кафедрам

Особистий кабінет: інформація


Електронний каталог: Книги в рубрике: маркетингова

Рубрики
--> Політика
----> маркетингова

Рубрика

Название:
 
маркетингова  

Печать списка

Пов'язані описи:

Отобрать для печати: страницу | инверсия | сброс | печать(0)

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | вперед >>
Механізм застосування маркетингових засад в інноваційній діяльності корпоративних підприємств + [...
Немає прим.
Статья
Виноградов, О. А.
Механізм застосування маркетингових засад в інноваційній діяльності корпоративних підприємств + [...
б.р.
ISBN відсутній

повний текст


На полку На полку

Оптимізація маркетингової цінової політики промислових підприємств [Текст]
Немає прим.
Статья
Жуков, С. А.
Оптимізація маркетингової цінової політики промислових підприємств [Текст]
б.р.
ISBN відсутній

повний текст


На полку На полку

Современные перспективные направления стратегического развития торговых компаний на этапах реализ...
Немає прим.
Статья
Фадеев, В. А.
Современные перспективные направления стратегического развития торговых компаний на этапах реализ...
б.р.
ISBN відсутній

повний текст


На полку На полку

Комплекс маркетинга как методологический инструментарий деятельности предприятия на рынке инновац...
Немає прим.
Статья
Чалая, И. Ю.
Комплекс маркетинга как методологический инструментарий деятельности предприятия на рынке инновац...
б.р.
ISBN відсутній


На полку На полку

Трансформация промышленного комплекса региона в контексте маркетинговой концепции
Немає прим.
Статья
Дубницкий, В. И.
Трансформация промышленного комплекса региона в контексте маркетинговой концепции
б.р.
ISBN відсутній


На полку На полку

Система маркетингової взаємодії як об'єкт інтегрування управління [Текст]
Немає прим.
Статья
Балабаниць, А. В.
Система маркетингової взаємодії як об'єкт інтегрування управління [Текст]
б.р.
ISBN відсутній


На полку На полку

Особливості реклами як складового елементу комплексу маркетингових комунікацій [Текст]
Немає прим.
Статья
Пацалюк, К. О.
Особливості реклами як складового елементу комплексу маркетингових комунікацій [Текст]
б.р.
ISBN відсутній

повний текст


На полку На полку

Формування маркетингової товарної політики підприємства (на прикладі ТОВ "Еко-маркет") [Текст]
Немає прим.
Статья
Ярчак, М. І.
Формування маркетингової товарної політики підприємства (на прикладі ТОВ "Еко-маркет") [Текст]
б.р.
ISBN відсутній

повний текст


На полку На полку

Маркетингова цінова політика роздрібних торговельних мереж [Текст]
Немає прим.
Статья
Лабурцева, О.
Маркетингова цінова політика роздрібних торговельних мереж [Текст]
б.р.
ISBN відсутній

повний текст


На полку На полку

Комерційні банки та маркетингова політика держави в галузі сільськогосподарсьвого виробництва
Немає прим.
Статья
Долгий, Л.
Комерційні банки та маркетингова політика держави в галузі сільськогосподарсьвого виробництва
б.р.
ISBN відсутній


На полку На полку

Оформлення та облік розпродажу товарів [Текст]
Немає прим.
Статья
Уварова, О.
Оформлення та облік розпродажу товарів [Текст]
б.р.
ISBN відсутній

повний текст


На полку На полку

Цінова політика та її вплив на формування  ціни [Текст] + [Електронний ресурс]
Немає прим.
Статья
Федорищева, А. М.
Цінова політика та її вплив на формування ціни [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній

повний текст


На полку На полку

Дизайн упаковки та його вплив на вибір споживача [Електронний ресурс]
Немає прим.
Статья
Антонченко, М. Ю.
Дизайн упаковки та його вплив на вибір споживача [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній

повний текст


На полку На полку

Еволюція маркетингових підходів до управління державними закупівлями в умовах діджиталізації [Еле...
Немає прим.
Статья
Постніков, О. О.
Еволюція маркетингових підходів до управління державними закупівлями в умовах діджиталізації [Еле...
б.р.
ISBN відсутній

повний текст


На полку На полку

Ідентифікація моделей маркетингу взаємодії сільськогосподарських підприємств з виробництва біопал...
Немає прим.
Статья
Логоша, Р. В.
Ідентифікація моделей маркетингу взаємодії сільськогосподарських підприємств з виробництва біопал...
б.р.
ISBN відсутній

повний текст


На полку На полку

Економічні засади формування маркетингової політики продовольчих компаній [Електронний ресурс]
Немає прим.
Статья
Чеботарьов, В. А.
Економічні засади формування маркетингової політики продовольчих компаній [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній

повний текст


На полку На полку

Глобальний маркетинг: тенденции маркетинговой политики продвижения новых брэндов + [Електрон. рес...
Немає прим.
Статья
Борзенков, С. В.
Глобальний маркетинг: тенденции маркетинговой политики продвижения новых брэндов + [Електрон. рес...
б.р.
ISBN відсутній

повний текст


На полку На полку

Інструментарій продовольчого рітейл-брендингу в Україні: маркетингова товарна та цінова політика ...
Немає прим.
Статья
Лабурцева, О. I.
Інструментарій продовольчого рітейл-брендингу в Україні: маркетингова товарна та цінова політика ...
б.р.
ISBN відсутній

повний текст


На полку На полку

Розвиток маркетингових комунікацій в аграрному бізнесі України [Текст]
Немає прим.
Статья
Кузик, О. В.
Розвиток маркетингових комунікацій в аграрному бізнесі України [Текст]
б.р.
ISBN відсутній

повний текст


На полку На полку

Наукові основи формування системи маркетингу в сільськогосподарських підприємства [Текст] + [Елек...
Немає прим.
Статья
Сахацький, М. П.
Наукові основи формування системи маркетингу в сільськогосподарських підприємства [Текст] + [Елек...
б.р.
ISBN відсутній

повний текст


На полку На полку

Організація маркетингової політики у складі економічної політики підприємства + [Електрон. ресурс]
Немає прим.
Статья
Перетятько, А. Ю.
Організація маркетингової політики у складі економічної політики підприємства + [Електрон. ресурс]
б.р.
ISBN відсутній

повний текст


На полку На полку

Сучасні тенденції маркетингової товарної політики в сфері освіти [Текст]
Немає прим.
Статья
Кірносова, М. В.
Сучасні тенденції маркетингової товарної політики в сфері освіти [Текст]
б.р.
ISBN відсутній


На полку На полку

Венчурне фінансування маркетингової політики малого торговельного бізнесу в Україні
Немає прим.
Статья
Краус, К. М.
Венчурне фінансування маркетингової політики малого торговельного бізнесу в Україні
б.р.
ISBN відсутній


На полку На полку

Детский маркетинг - взрослые перспективы [Електрон. ресурс]
Немає прим.
Статья

Детский маркетинг - взрослые перспективы [Електрон. ресурс]
б.р.
ISBN відсутній

повний текст


На полку На полку

Интернет-экономика [Текст]
Доступно
 5 з 5
Книга
Ивин, Л. Н.
Интернет-экономика [Текст]: учеб. пособие
Компания СМИТ, 2009 р.
ISBN 978-966-2028-28-7


Заказать Заказать

На полку На полку

© Всі права захищені ЗАО "Компания Либэр" , 2009 - 2025 (IP=18.97.14.89)