Навигатор :
Приватний кабінет:
Электронный каталог: Книги в рубрике: маркетингом
Рубрики
--> Управління
----> маркетингом
Печать списка
--> Управління
----> маркетингом
Рубрика
- Название:
- маркетингом
Печать списка
Связанные описания:
Статья
Miklosik, A.
Communication campaign management in search-centric marketing [Text]
б.г.
ISBN отсутствует
Miklosik, A.
Communication campaign management in search-centric marketing [Text]
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Etzel, Michael J.
Internet Exercises to accompany Marketing
Irwin/McGraw-Hill, 1999 г.
ISBN 0-07-236150-6
Etzel, Michael J.
Internet Exercises to accompany Marketing
Irwin/McGraw-Hill, 1999 г.
ISBN 0-07-236150-6
Книга
Berkowitz, Eric N.
Stude Guіde for use wіth Marketіng
Irwin/McGraw-Hill, 2000 г.
ISBN отсутствует
Berkowitz, Eric N.
Stude Guіde for use wіth Marketіng
Irwin/McGraw-Hill, 2000 г.
ISBN отсутствует
Статья
Єрмошенко, М. М.
Механізм управління маркетингом в посередницьких організаціях
б.г.
ISBN отсутствует
Єрмошенко, М. М.
Механізм управління маркетингом в посередницьких організаціях
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Серкутан, Т. В.
Науково-методичні основи організації системи управління маркетинговою інформацією
б.г.
ISBN отсутствует
Серкутан, Т. В.
Науково-методичні основи організації системи управління маркетинговою інформацією
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Манн, И.
"Менеджер по маркетингу ? Ага! Хорошо! Чем занимаетесь ?" [Электронный ресурс]
б.г.
ISBN отсутствует
Манн, И.
"Менеджер по маркетингу ? Ага! Хорошо! Чем занимаетесь ?" [Электронный ресурс]
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Антонов, И.
Вам пакет! [Текст]: практика продвижения пакетных услуг Росбанка
б.г.
ISBN отсутствует
Антонов, И.
Вам пакет! [Текст]: практика продвижения пакетных услуг Росбанка
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Пасечко, Л. А.
Методология маркетингового управления коммерческой деятельностью организации [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Пасечко, Л. А.
Методология маркетингового управления коммерческой деятельностью организации [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Сердюк, Т.
Модель оцінки ефективності маркетингового управління товарними потоками [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Сердюк, Т.
Модель оцінки ефективності маркетингового управління товарними потоками [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Гамова, І.
Автоматизовані підсистеми управління маркетинговою діяльністю підприємств електронної торгівлі [Т...
б.г.
ISBN отсутствует
Гамова, І.
Автоматизовані підсистеми управління маркетинговою діяльністю підприємств електронної торгівлі [Т...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Карпенко, Н.
Організація маркетингового управління торговельних процесом у системі споживчої коопераціїх України
б.г.
ISBN отсутствует
Карпенко, Н.
Організація маркетингового управління торговельних процесом у системі споживчої коопераціїх України
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Величко, О.
Проблеми управління маркетингом робочої сили на ринку праці споживчої кооперації
б.г.
ISBN отсутствует
Величко, О.
Проблеми управління маркетингом робочої сили на ринку праці споживчої кооперації
б.г.
ISBN отсутствует
Книга (аналит. описание)
Парсяк, В. Н.
Впровадження маркетингових програм [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Парсяк, В. Н.
Впровадження маркетингових програм [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Корж, М. В.
Глобалізація та інтернаціоналізація як умови трансформації маркетингового управління підприємство...
б.г.
ISBN отсутствует
Корж, М. В.
Глобалізація та інтернаціоналізація як умови трансформації маркетингового управління підприємство...
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Шмиголь, Н. М.
Маркетингове управління збутовою політикою [Текст] + [Електронний ресурс]
б.г.
ISBN отсутствует
Шмиголь, Н. М.
Маркетингове управління збутовою політикою [Текст] + [Електронний ресурс]
б.г.
ISBN отсутствует