лого

Електронний каталог бібліотеки
Полтавського університету економіки і торгівлі

eng rus ukr
Порядок ведення пошуку...
Інституційний репозитарій...
Доступ до електронної бібліотеки...
Контактна інформація...

Навігатор :

  • Новые поступления
  • Простой поиск
  • Расширенный поиск

  • Авторы
  • Издательства
  • Серии
  • Тезаурус (Рубрики)

  • Книгообеспеченность:
    • По дисциплинам
    • По специальностям
    • По специализациям
    • По циклам дисциплин
    • По кафедрам

Особистий кабінет: інформація


Електронний каталог: Книги в рубрике: маркетингом

Рубрики
--> Управління
----> маркетингом

Рубрика

Название:
 
маркетингом  

Печать списка

Пов'язані описи:

Отобрать для печати: страницу | инверсия | сброс | печать(0)

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | вперед >>
Communication campaign management in search-centric marketing [Text]
Немає прим.
Статья
Miklosik, A.
Communication campaign management in search-centric marketing [Text]
б.р.
ISBN відсутній


На полку На полку

Internet Exercises to accompany Marketing
Доступно
 35 з 35
Книга
Etzel, Michael J.
Internet Exercises to accompany Marketing
Irwin/McGraw-Hill, 1999 р.
ISBN 0-07-236150-6


Заказать Заказать

На полку На полку

Marketing
Доступно
 50 з 50
Книга
Berkowitz, Eric N.
Marketing
Irwin/McGraw-Hill, 1997 р.
ISBN 0-256-18968-4


Заказать Заказать

На полку На полку

Marketing
Доступно
 19 з 19
Книга
Berkowitz, Eric N.
Marketing
Irwin/McGraw-Hill, 2000 р.
ISBN 0-07-365645-3


Заказать Заказать

На полку На полку

Marketing
Доступно
 35 з 35
Книга
Etzel, Michael J.
Marketing
Irwin/McGraw-Hill, 1997 р.
ISBN 0-07-018954-4


Заказать Заказать

На полку На полку

Stude Guіde for use wіth Marketіng
Немає прим.
Книга
Berkowitz, Eric N.
Stude Guіde for use wіth Marketіng
Irwin/McGraw-Hill, 2000 р.
ISBN відсутній


На полку На полку

Використання інформаційних технологій у маркетинговому управлінні інноваційною діяльністю підприє...
Немає прим.
Статья
Капітан, І. Б.
Використання інформаційних технологій у маркетинговому управлінні інноваційною діяльністю підприє...
б.р.
ISBN відсутній


На полку На полку

Механізм управління маркетингом в посередницьких організаціях
Немає прим.
Статья
Єрмошенко, М. М.
Механізм управління маркетингом в посередницьких організаціях
б.р.
ISBN відсутній


На полку На полку

Науково-методичні основи організації системи управління маркетинговою інформацією
Немає прим.
Статья
Серкутан, Т. В.
Науково-методичні основи організації системи управління маркетинговою інформацією
б.р.
ISBN відсутній


На полку На полку

"Менеджер по маркетингу ? Ага! Хорошо! Чем занимаетесь ?"  [Электронный ресурс]
Немає прим.
Статья
Манн, И.
"Менеджер по маркетингу ? Ага! Хорошо! Чем занимаетесь ?" [Электронный ресурс]
б.р.
ISBN відсутній

повний текст


На полку На полку

Вам пакет! [Текст]
Немає прим.
Статья
Антонов, И.
Вам пакет! [Текст]: практика продвижения пакетных услуг Росбанка
б.р.
ISBN відсутній


На полку На полку

Методология маркетингового управления коммерческой деятельностью организации [Текст]
Немає прим.
Статья
Пасечко, Л. А.
Методология маркетингового управления коммерческой деятельностью организации [Текст]
б.р.
ISBN відсутній


На полку На полку

О преимуществах маркетингового подхода к управлению коммерческой деятельностью [Текст] + [Електро...
Немає прим.
Статья
Пасечко, Л. А.
О преимуществах маркетингового подхода к управлению коммерческой деятельностью [Текст] + [Електро...
б.р.
ISBN відсутній

повний текст


На полку На полку

Стратегічний моніторинг конкурентного середовища підприємств у системі стратегічного маркетингово...
Немає прим.
Статья
Лисевич, В. В.
Стратегічний моніторинг конкурентного середовища підприємств у системі стратегічного маркетингово...
б.р.
ISBN відсутній


На полку На полку

Комплексна система стратегічного маркетингового управління комерційною діяльністю підприємств [Те...
Немає прим.
Статья
Панчук, А. С.
Комплексна система стратегічного маркетингового управління комерційною діяльністю підприємств [Те...
б.р.
ISBN відсутній

повний текст


На полку На полку

Модель оцінки ефективності маркетингового управління товарними потоками [Текст]
Немає прим.
Статья
Сердюк, Т.
Модель оцінки ефективності маркетингового управління товарними потоками [Текст]
б.р.
ISBN відсутній


На полку На полку

Оцінка ключових компетенцій підприємства щодо маркетингового управління реалізацією його стратегі...
Немає прим.
Статья
Фоломкіна, І. С.
Оцінка ключових компетенцій підприємства щодо маркетингового управління реалізацією його стратегі...
б.р.
ISBN відсутній

повний текст


На полку На полку

Формування стратегічного набору інтегрованого управління маркетинговою взаємодією підприємств [Те...
Немає прим.
Статья
Балабаниць, А. В.
Формування стратегічного набору інтегрованого управління маркетинговою взаємодією підприємств [Те...
б.р.
ISBN відсутній

повний текст


На полку На полку

Автоматизовані підсистеми управління маркетинговою діяльністю підприємств електронної торгівлі [Т...
Немає прим.
Статья
Гамова, І.
Автоматизовані підсистеми управління маркетинговою діяльністю підприємств електронної торгівлі [Т...
б.р.
ISBN відсутній

повний текст


На полку На полку

Впровадження маркетингових програм [Текст]
Немає прим.
Книга (аналит. описание)
Парсяк, В. Н.
Впровадження маркетингових програм [Текст]
б.р.
ISBN відсутній


На полку На полку

Глобалізація та інтернаціоналізація як умови трансформації маркетингового управління підприємство...
Немає прим.
Статья
Корж, М. В.
Глобалізація та інтернаціоналізація як умови трансформації маркетингового управління підприємство...
б.р.
ISBN відсутній


На полку На полку

Маркетингове управління збутовою політикою [Текст] + [Електронний ресурс]
Немає прим.
Статья
Шмиголь, Н. М.
Маркетингове управління збутовою політикою [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній

повний текст


На полку На полку

Управління рекламою сучасного суб'єкта господарювання як складова процесу управління маркетингом ...
Немає прим.
Статья
Прошкіна, Н. В.
Управління рекламою сучасного суб'єкта господарювання як складова процесу управління маркетингом ...
б.р.
ISBN відсутній


На полку На полку

Теоретичний зміст і сутність управління маркетинговою діяльністю [Текст]
Немає прим.
Статья
Килипенко, В. В.
Теоретичний зміст і сутність управління маркетинговою діяльністю [Текст]
б.р.
ISBN відсутній


На полку На полку

Управління маркетингом як інструмент підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств [Текст]
Немає прим.
Статья
Тарасюк, А. В.
Управління маркетингом як інструмент підвищення конкурентоспроможності аграрних підприємств [Текст]
б.р.
ISBN відсутній

повний текст


На полку На полку

© Всі права захищені ЗАО "Компания Либэр" , 2009 - 2025 (IP=18.97.14.87)