Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Книги в рубрике: ціноутворенням
Рубрики
--> Управління
----> ціноутворенням
Печать списка
--> Управління
----> ціноутворенням
Рубрика
- Название:
- ціноутворенням
Печать списка
Пов'язані описи:
Статья
Muzychuk, M.
Accounting of controlled transactions [Text]
Облік контрольованих операцій
б.р.
ISBN відсутній
Muzychuk, M.
Accounting of controlled transactions [Text]
Облік контрольованих операцій
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Жуков, С. А.
Оптимізація маркетингової цінової політики промислових підприємств [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Жуков, С. А.
Оптимізація маркетингової цінової політики промислових підприємств [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Фирсов, Е. А.
Основные направления совершенствования теориии стоимости и ценообразования товаров [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Фирсов, Е. А.
Основные направления совершенствования теориии стоимости и ценообразования товаров [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Надточий, И. И.
Проблема роста и стабилизация цен на продовольственные товары [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Надточий, И. И.
Проблема роста и стабилизация цен на продовольственные товары [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Салига, С. Я.
Концепція ціноутворення на нову продукцію машинобудування [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Салига, С. Я.
Концепція ціноутворення на нову продукцію машинобудування [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Пуцентейло, П. Р.
Економіка і організація туристично-готельного підприємництва [Текст]: навч. посібник
Центр учб. л-ри, 2007 р.
ISBN відсутній
Пуцентейло, П. Р.
Економіка і організація туристично-готельного підприємництва [Текст]: навч. посібник
Центр учб. л-ри, 2007 р.
ISBN відсутній
Статья
Іванова, В. В.
Концептуальні підходи до управління ціноутворенням на туристичних підприємствах [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Іванова, В. В.
Концептуальні підходи до управління ціноутворенням на туристичних підприємствах [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Щербань, В. М.
Маркетинг [Текст] + [Електронний ресурс]: навч. посібник
Центр учб. л-ри, 2006 р.
ISBN 966-364-179-7
Щербань, В. М.
Маркетинг [Текст] + [Електронний ресурс]: навч. посібник
Центр учб. л-ри, 2006 р.
ISBN 966-364-179-7
Статья
Федотов, М.
Конкурентное ценообразование на предприятии + [Електрон. ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Федотов, М.
Конкурентное ценообразование на предприятии + [Електрон. ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Іванова, В. В.
Методологія управління ціноутворенням на туристичних підприємствах [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Іванова, В. В.
Методологія управління ціноутворенням на туристичних підприємствах [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Рясних, Є. Г.
Основи фінансового менеджменту [Текст]: навч. посібник
Академвидав, 2010 р.
ISBN 978-966-8226-88-5
Рясних, Є. Г.
Основи фінансового менеджменту [Текст]: навч. посібник
Академвидав, 2010 р.
ISBN 978-966-8226-88-5
Электронный ресурс
Основи ціноутворення [Електронний ресурс]: навч. посібник
Кондор, 2006 р.
ISBN відсутній
Основи ціноутворення [Електронний ресурс]: навч. посібник
Кондор, 2006 р.
ISBN відсутній
Книга
Плановая цена и рентабельность: (Сборник научных трудов под ред. к.э.н. А.А.Вихляева)
НИИ по ценообразованию, 1977 р.
ISBN відсутній
Плановая цена и рентабельность: (Сборник научных трудов под ред. к.э.н. А.А.Вихляева)
НИИ по ценообразованию, 1977 р.
ISBN відсутній