Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Книги в рубрике: Зростання
Рубрики
--> Зростання
Печать списка
--> Зростання
Рубрика
- Название:
- Зростання
Печать списка
Пов'язані описи:
Статья
Осадча, Н. В.
Теорія організації як основа формування засад самоменеджменту [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Осадча, Н. В.
Теорія організації як основа формування засад самоменеджменту [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Миколайчук, І.
Професіоналізм менеджерів в Україні: резерви зростання [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Миколайчук, І.
Професіоналізм менеджерів в Україні: резерви зростання [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Стрілько, Я. С.
Методичний інструментарій оцінювання якості праці менеджера [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Стрілько, Я. С.
Методичний інструментарій оцінювання якості праці менеджера [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Ходаківська, О. В.
Еволюція економічних теорій сталого сільського розвитку [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Ходаківська, О. В.
Еволюція економічних теорій сталого сільського розвитку [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Бичковський, А. Ю.
Методика визначення рівня конкурентоспроможності суднобудівних підприємств [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Бичковський, А. Ю.
Методика визначення рівня конкурентоспроможності суднобудівних підприємств [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Звєряков, М. I.
Теоретична парадигма сталого розвитку та українські реалії [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Звєряков, М. I.
Теоретична парадигма сталого розвитку та українські реалії [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Дідух, С. М.
Концепція інклюзивного розвитку: причини та передумови виникнення [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Дідух, С. М.
Концепція інклюзивного розвитку: причини та передумови виникнення [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Окландер, М.
Маркетингові стратегії зростання: класичний та новітній підходи [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Окландер, М.
Маркетингові стратегії зростання: класичний та новітній підходи [Текст]
б.р.
ISBN відсутній