Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Книги в рубрике: Опитування
Рубрики
--> Опитування
Печать списка
--> Опитування
Рубрика
- Название:
- Опитування
- См. также:
- Дослiдження соцiологiчне
Печать списка
Пов'язані описи:
Статья
Subhani, M. I.
Brand activity survey: a case study of snacks industry in Pakistan [Text]
б.р.
ISBN відсутній
Subhani, M. I.
Brand activity survey: a case study of snacks industry in Pakistan [Text]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Simionescu, M.
Brand loyalty and fashion marketing: a case study of Romanian youth [Text]
б.р.
ISBN відсутній
Simionescu, M.
Brand loyalty and fashion marketing: a case study of Romanian youth [Text]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Letunovska, N.
Feedback from customers of healthy products: Strategy of marketing actions in the offline and on...
Відгуки клієнтів здорових продуктів: стратегія маркетингових дій в офлайн та онлайн середовищі
б.р.
ISBN відсутній
Letunovska, N.
Feedback from customers of healthy products: Strategy of marketing actions in the offline and on...
Відгуки клієнтів здорових продуктів: стратегія маркетингових дій в офлайн та онлайн середовищі
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Опитування гравців готельного ринку України щодо наслідків пандемії COVID-19 [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Опитування гравців готельного ринку України щодо наслідків пандемії COVID-19 [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Stecko, J.
Trust as an essential factor behind economic decisions [Text]
Довіра як істотний фактор прийняття економічних рішень
б.р.
ISBN відсутній
Stecko, J.
Trust as an essential factor behind economic decisions [Text]
Довіра як істотний фактор прийняття економічних рішень
б.р.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
Паніотто, В.
Анкетування та інтерв'ю (CAPI, CASI) [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Паніотто, В.
Анкетування та інтерв'ю (CAPI, CASI) [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Анкетування як важливий інструмент оцінки вподобань споживачів щодо закладів ресторанного господа...
б.р.
ISBN відсутній
Анкетування як важливий інструмент оцінки вподобань споживачів щодо закладів ресторанного господа...
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Левченко, К.
Насильство в українському медіапросторі: за результатами соціологічного опитування
б.р.
ISBN відсутній
Левченко, К.
Насильство в українському медіапросторі: за результатами соціологічного опитування
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Анісімова, О. М.
Сучасна українська книга в житті молоді через призму соціологічного дослідження [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Анісімова, О. М.
Сучасна українська книга в житті молоді через призму соціологічного дослідження [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Статінова, Н.
Пріоритети та цінності сучасної студентської молоді [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Статінова, Н.
Пріоритети та цінності сучасної студентської молоді [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Ткачова, О. А.
Нанотехнології як об'єкт статистичного моніторингу: світова та вітчизняна практики [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Ткачова, О. А.
Нанотехнології як об'єкт статистичного моніторингу: світова та вітчизняна практики [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Березин, И.
Сходства и различия маркетинговых и социологических опросов [Електрон. ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Березин, И.
Сходства и различия маркетинговых и социологических опросов [Електрон. ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Симакин, Д.
История компании Gallup Organіzatіon: алгебра гармонии [Електрон. ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Симакин, Д.
История компании Gallup Organіzatіon: алгебра гармонии [Електрон. ресурс]
б.р.
ISBN відсутній