Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Книги в рубрике: торгівельна
Рубрики
--> Реклама
----> торгівельна
Печать списка
--> Реклама
----> торгівельна
Рубрика
- Название:
- торгівельна
Печать списка
Пов'язані описи:
Книга
Belch, George E.
Advertising and Promotion [Text]: An Integrated Marketing Communications Perspective
Irwin/McGraw-Hill, 1998 р.
ISBN 0-256-21899-4
Belch, George E.
Advertising and Promotion [Text]: An Integrated Marketing Communications Perspective
Irwin/McGraw-Hill, 1998 р.
ISBN 0-256-21899-4
Книга
Линдстром, Мартин
Buyology: увлекательное путешествие в мозг современного потребителя [Текст]
Эксмо, 2011 р.
ISBN 978-5-699-41843-5
Линдстром, Мартин
Buyology: увлекательное путешествие в мозг современного потребителя [Текст]
Эксмо, 2011 р.
ISBN 978-5-699-41843-5
Книга
Belch, George E.
Internet Exercises for use with Advertising and Promotion [Text]: An Integrated Marketing Communications Perspective
Irwin/McGraw-Hill, 1998 р.
ISBN 0-07-012291-1
Belch, George E.
Internet Exercises for use with Advertising and Promotion [Text]: An Integrated Marketing Communications Perspective
Irwin/McGraw-Hill, 1998 р.
ISBN 0-07-012291-1
Статья
Дубовик, О. В.
Концептуальні засади інтернет-реклами торговельного підприємства [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Дубовик, О. В.
Концептуальні засади інтернет-реклами торговельного підприємства [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Уварова, О.
Реклама товару із "чужою" торговою маркою: чи обов'язковий субліцензійний договір [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Уварова, О.
Реклама товару із "чужою" торговою маркою: чи обов'язковий субліцензійний договір [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Синицина, Г. А.
Ефективність реклами товарів на підприємствах роздрібної торгівлі:Автореферат дис.
ХДАТОХ, 1997 р.
ISBN відсутній
Синицина, Г. А.
Ефективність реклами товарів на підприємствах роздрібної торгівлі:Автореферат дис.
ХДАТОХ, 1997 р.
ISBN відсутній
Книга
Мельникович, О. М.
Зовнішня реклама [Текст]: монографія
Київський національний торговельно-економічний університет, 2017 р.
ISBN 978-966-629-813-6
Мельникович, О. М.
Зовнішня реклама [Текст]: монографія
Київський національний торговельно-економічний університет, 2017 р.
ISBN 978-966-629-813-6
Статья
Подскребко, О. С.
Інтернет технології у рекламній діяльності підприємства [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Подскребко, О. С.
Інтернет технології у рекламній діяльності підприємства [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Панкратов, Ф. Г.
Коммерческая деятельность [Текст]: учебник
"Дашков и К", 2008 р.
ISBN 978-5-91131-798-0
Панкратов, Ф. Г.
Коммерческая деятельность [Текст]: учебник
"Дашков и К", 2008 р.
ISBN 978-5-91131-798-0
Книга
Панкратов, Ф. Г.
Коммерческая деятельность [Текст]: учебник
"Дашков и К", 2007 р.
ISBN 5-91131-359-6
Панкратов, Ф. Г.
Коммерческая деятельность [Текст]: учебник
"Дашков и К", 2007 р.
ISBN 5-91131-359-6
Статья
Прохоренко, А.
А бренд-то голый! Все бренды всегда связаны с финансовой системой [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Прохоренко, А.
А бренд-то голый! Все бренды всегда связаны с финансовой системой [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Данильченко, О.
Казки для дорослих ? + [Електрон. ресурс]: Чому недооцінюють можливості аудіореклами
б.р.
ISBN відсутній
Данильченко, О.
Казки для дорослих ? + [Електрон. ресурс]: Чому недооцінюють можливості аудіореклами
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Каплунов, Д.
Контент, маркетинг и рок-н-ролл [Текст]: книга-муза для покорения клиентов в интернете
Манн, Иванов и Фербер, 2014 р.
ISBN 978-5-91657-862-1
Каплунов, Д.
Контент, маркетинг и рок-н-ролл [Текст]: книга-муза для покорения клиентов в интернете
Манн, Иванов и Фербер, 2014 р.
ISBN 978-5-91657-862-1