Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Книги в рубрике: лояльності
Рубрики
--> Програма
----> лояльності
Печать списка
--> Програма
----> лояльності
Рубрика
- Название:
- лояльності
Печать списка
Пов'язані описи:
Статья
Кафа, Усама
"Чтобы быть успешным, ресторан должен стремиться не к прибыли, а к лояльности гостя" [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Кафа, Усама
"Чтобы быть успешным, ресторан должен стремиться не к прибыли, а к лояльности гостя" [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Examining the factors effective on brand equity from potential and actual customer's viewpoint [T...
б.р.
ISBN відсутній
Examining the factors effective on brand equity from potential and actual customer's viewpoint [T...
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Bagasworo, W.
Increased customer loyalty with the use of customer relation management through customer satisfac...
Підвищення клієнтської лояльності через управління відносинами та задоволеність клієнтів: на прикладі фірми з прокату автомобілів, Джакарта, Індонезія
б.р.
ISBN відсутній
Bagasworo, W.
Increased customer loyalty with the use of customer relation management through customer satisfac...
Підвищення клієнтської лояльності через управління відносинами та задоволеність клієнтів: на прикладі фірми з прокату автомобілів, Джакарта, Індонезія
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Харский, К.
Как создать программу лояльности и не разорить свой бизнес [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Харский, К.
Как создать программу лояльности и не разорить свой бизнес [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Пашкеев, С.
Мильная опера [Електронний ресурс]: коалиционные программы лояльности
б.р.
ISBN відсутній
Пашкеев, С.
Мильная опера [Електронний ресурс]: коалиционные программы лояльности
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Крамаренко, Е. А.
Роль потребительской лояльности в формировании потребительского поведения [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Крамаренко, Е. А.
Роль потребительской лояльности в формировании потребительского поведения [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Карпенко, Д. В.
Современное состояние и развитие ресторанного бизнеса в Украине [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Карпенко, Д. В.
Современное состояние и развитие ресторанного бизнеса в Украине [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Лабурцева, О.
Маркетингова цінова політика роздрібних торговельних мереж [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Лабурцева, О.
Маркетингова цінова політика роздрібних торговельних мереж [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Санина, А. Г.
Лояльность как социально-философская и практическая проблема [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Санина, А. Г.
Лояльность как социально-философская и практическая проблема [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Диксон, M.
Всегда ваш клиент. Как добиться лояльности, решая проблемы клиентов за один шаг [Текст]: пер. с англ.
Альпина Паблишерз, 2015 р.
ISBN 978-5-9614-5168-9
Диксон, M.
Всегда ваш клиент. Как добиться лояльности, решая проблемы клиентов за один шаг [Текст]: пер. с англ.
Альпина Паблишерз, 2015 р.
ISBN 978-5-9614-5168-9
Статья
Квахненко, К.
Гейміфікація як інструмент формування лояльних клієнтів та персоналу [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Квахненко, К.
Гейміфікація як інструмент формування лояльних клієнтів та персоналу [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Тітаренко, А. В.
Національна ідея як основа політичної лояльності та стабільності держави
б.р.
ISBN відсутній
Тітаренко, А. В.
Національна ідея як основа політичної лояльності та стабільності держави
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Миронова, Л. Г.
Модель формування гармонійно структурованої лояльності персоналу [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Миронова, Л. Г.
Модель формування гармонійно структурованої лояльності персоналу [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Гронь, О. В.
Досвід споживачів як конкурентна перевага компанії в сучасних умовах [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Гронь, О. В.
Досвід споживачів як конкурентна перевага компанії в сучасних умовах [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній