Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Книги в рубрике: інформаційний
Рубрики
--> Маркетинг
----> інформаційний
Печать списка
--> Маркетинг
----> інформаційний
Рубрика
- Название:
- інформаційний
Печать списка
Пов'язані описи:
Книга
Голополосов, Д.
80 способов повысить конверсию сайта [Текст]
ISBN 978-5-496-00703-0
Голополосов, Д.
80 способов повысить конверсию сайта [Текст]
Серія: iБизнес
Питер, 2013 р.ISBN 978-5-496-00703-0
Книга
Демин, Д. И.
E-mail маркетинг. Как привлечь и удержать клиентов [Текст]
ISBN 978-5-496-01290-4
Демин, Д. И.
E-mail маркетинг. Как привлечь и удержать клиентов [Текст]
Серія: Маркетинг для профессионалов
Питер, 2015 р.ISBN 978-5-496-01290-4
Статья
Носенко, В. В.
Дослідження новітніх інформаційних технологій у системі маркетингу [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Носенко, В. В.
Дослідження новітніх інформаційних технологій у системі маркетингу [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Падерін, І. Д.
Розвиток Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Падерін, І. Д.
Розвиток Інтернет-маркетингу на підприємствах малого та середнього бізнесу [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Бердышев, С. Н.
Информационный маркетинг [Текст]: практ. пособие
"Дашков и К", 2009 р.
ISBN 978-5-394-00340-0
Бердышев, С. Н.
Информационный маркетинг [Текст]: практ. пособие
"Дашков и К", 2009 р.
ISBN 978-5-394-00340-0
Книга
Палеха, Ю. I.
Маркетинг інформаційних продуктів і послуг [Текст]: навч. посібник
Ліра-К, 2013 р.
ISBN 978-966-2609-07-3
Палеха, Ю. I.
Маркетинг інформаційних продуктів і послуг [Текст]: навч. посібник
Ліра-К, 2013 р.
ISBN 978-966-2609-07-3
Книга
Палеха, Ю. I.
Маркетинг інформаційних продуктів і послуг [Текст]: навч. посібник
Ліра-К, 2017 р.
ISBN 978-966-2609-07-3
Палеха, Ю. I.
Маркетинг інформаційних продуктів і послуг [Текст]: навч. посібник
Ліра-К, 2017 р.
ISBN 978-966-2609-07-3
Статья
Пшенышнюк, И. А.
Роль и значение использования информационного маркетинга [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Пшенышнюк, И. А.
Роль и значение использования информационного маркетинга [Текст] + [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Маловичко, С. В.
Електронний маркетинг у системі відносин підприємства з покупцями [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Маловичко, С. В.
Електронний маркетинг у системі відносин підприємства з покупцями [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Курбан, О. В.
Нейромаркетинг: реклама, PR, digital-marketing, брендинг [Електронний ресурс]: навчальний посібник
Білий тигр, 2019 р.
ISBN 978-617-7616-06-0
Курбан, О. В.
Нейромаркетинг: реклама, PR, digital-marketing, брендинг [Електронний ресурс]: навчальний посібник
Білий тигр, 2019 р.
ISBN 978-617-7616-06-0
Книга
Кордзая, Н. Р.
Основи інтернет-маркетингу. Частина 1 [Текст]: навчальний посібник
Олді-плюс, 2018 р.
ISBN 978-966-289-292-5
Кордзая, Н. Р.
Основи інтернет-маркетингу. Частина 1 [Текст]: навчальний посібник
Олді-плюс, 2018 р.
ISBN 978-966-289-292-5
Книга
Кордзая, Н. Р.
Основи інтернет-маркетингу. Частина 2 [Текст]: навчальний посібник
Олді-плюс, 2018 р.
ISBN 978-966-289-209-3
Кордзая, Н. Р.
Основи інтернет-маркетингу. Частина 2 [Текст]: навчальний посібник
Олді-плюс, 2018 р.
ISBN 978-966-289-209-3
Статья
Кирилишен, Я. В.
Соціальні комунікації та їх роль в українському інформаційному маркетингу [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Кирилишен, Я. В.
Соціальні комунікації та їх роль в українському інформаційному маркетингу [Текст]
б.р.
ISBN відсутній