Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Книги в рубрике: Маркетинг
Рубрики
--> Цикл дисциплін базової підготовки
----> Базова частина
------> Маркетинг
Печать списка
--> Цикл дисциплін базової підготовки
----> Базова частина
------> Маркетинг
Рубрика
- Название:
- Маркетинг
Печать списка
Пов'язані описи:
Книга
Solomon, Michael R.
Marketing. Real People. Real Choices [Text]: study guide
Prentice Hall, 2000 р.
ISBN 0-13-013627-1
Solomon, Michael R.
Marketing. Real People. Real Choices [Text]: study guide
Prentice Hall, 2000 р.
ISBN 0-13-013627-1
Книга
Дослідницький тренінг: інноваційна стратегія, генерація ідеї, управління мотивацією [Текст]: навч.-метод. посібник
Research training: Innovation strategy, idea generation, motivation management [Text]
Щедра садиба плюс, 2015 р.
ISBN 978-617-7225-52-1
Дослідницький тренінг: інноваційна стратегія, генерація ідеї, управління мотивацією [Текст]: навч.-метод. посібник
Research training: Innovation strategy, idea generation, motivation management [Text]
Щедра садиба плюс, 2015 р.
ISBN 978-617-7225-52-1
Книга
Дослідницький тренінг: маркетинг інновацій і інновації в маркетингу [Текст]: навч.-метод. посібник
Research training: Marketing of innovations and innovations in marketing [Text]
Щедра садиба плюс, 2015 р.
ISBN 978-617-7225-67-5
Дослідницький тренінг: маркетинг інновацій і інновації в маркетингу [Текст]: навч.-метод. посібник
Research training: Marketing of innovations and innovations in marketing [Text]
Щедра садиба плюс, 2015 р.
ISBN 978-617-7225-67-5
Электронный ресурс
Трайно, В. М.
Маркетинг готельного і ресторанного господарства: навчально-методичний посібник
ПУЕТ, 2017 р.
ISBN відсутній
Трайно, В. М.
Маркетинг готельного і ресторанного господарства: навчально-методичний посібник
ПУЕТ, 2017 р.
ISBN відсутній
Книга
Никитина, Т. Е.
Маркетинг на предприятиях и в корпорациях: теория и практика [Текст]: монография
ИНФРА-М, 2016 р.
ISBN 978-5-16-005497-1
Никитина, Т. Е.
Маркетинг на предприятиях и в корпорациях: теория и практика [Текст]: монография
ИНФРА-М, 2016 р.
ISBN 978-5-16-005497-1
Книга
Парсяк, В. Н.
Маркетинг: сучасна концепція та технології [Текст]: підручник
Олді-плюс, 2015 р.
ISBN 978-966-289-050-1
Парсяк, В. Н.
Маркетинг: сучасна концепція та технології [Текст]: підручник
Олді-плюс, 2015 р.
ISBN 978-966-289-050-1
Книга
Гончаров, С. М.
Практикум з маркетингу [Текст]: навч. посібник
Центр учб. л-ри, 2012 р.
ISBN 978-611-01-0321-3
Гончаров, С. М.
Практикум з маркетингу [Текст]: навч. посібник
Центр учб. л-ри, 2012 р.
ISBN 978-611-01-0321-3
Книга
Жарська, І. О.
Практикум з маркетингу: теоретичні основи, тести, завдання, кейсові вправи [Текст]: навч. посібник
Атлант, 2016 р.
ISBN 978-617-7253-54-8
Жарська, І. О.
Практикум з маркетингу: теоретичні основи, тести, завдання, кейсові вправи [Текст]: навч. посібник
Атлант, 2016 р.
ISBN 978-617-7253-54-8