лого

Електронний каталог бібліотеки
Полтавського університету економіки і торгівлі

eng rus ukr
Порядок ведення пошуку...
Інституційний репозитарій...
Доступ до електронної бібліотеки...
Контактна інформація...

Навігатор :

  • Новые поступления
  • Простой поиск
  • Расширенный поиск

  • Авторы
  • Издательства
  • Серии
  • Тезаурус (Рубрики)

  • Книгообеспеченность:
    • По дисциплинам
    • По специальностям
    • По специализациям
    • По циклам дисциплин
    • По кафедрам

Особистий кабінет: інформація


Електронний каталог: Книги в рубрике: Бренд

Рубрики
--> Бренд

Рубрика

Название:
 
Бренд  

Печать списка

Пов'язані описи:

Отобрать для печати: страницу | инверсия | сброс | печать(0)

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | вперед >>
*Символ [Текст]
Доступно
 1 з 1
Книга
Хайленд, А.
*Символ [Текст]: более 1300 логотипов и истории их создания
Питер, 2012 р.
ISBN 978-5-459-00959-0

повний текст


Заказать Заказать

На полку На полку

Brand activity survey: a case study of snacks industry in Pakistan [Text]
Немає прим.
Статья
Subhani, M. I.
Brand activity survey: a case study of snacks industry in Pakistan [Text]
б.р.
ISBN відсутній


На полку На полку

Brand as the main marketing direction of enterprises activity [Text]
Немає прим.
Статья
Moklyak, M. V.
Brand as the main marketing direction of enterprises activity [Text]
Бренд як основний напрямок маркетингової діяльності підприємств
б.р.
ISBN відсутній


На полку На полку

Brand image vs. consumer trust [Text]
Немає прим.
Статья
Zatwarnicka-Madura, B.
Brand image vs. consumer trust [Text]
Імідж бренду та довіра споживачів
б.р.
ISBN відсутній


На полку На полку

Brand loyalty and fashion marketing: a case study of Romanian youth [Text]
Немає прим.
Статья
Simionescu, M.
Brand loyalty and fashion marketing: a case study of Romanian youth [Text]
б.р.
ISBN відсутній


На полку На полку

Buyology: увлекательное путешествие в мозг современного потребителя [Текст]
Доступно
 1 з 1
Книга
Линдстром, Мартин
Buyology: увлекательное путешествие в мозг современного потребителя [Текст]
Эксмо, 2011 р.
ISBN 978-5-699-41843-5


Заказать Заказать

На полку На полку

Examining the factors effective on brand equity from potential and actual customer's viewpoint [T...
Немає прим.
Статья

Examining the factors effective on brand equity from potential and actual customer's viewpoint [T...
б.р.
ISBN відсутній


На полку На полку

Молочная страна [Текст]
Немає прим.
Статья
Свирида, Е.
Молочная страна [Текст]: к началу 2030 года Украина войдет в топ-10 мировых производителей
б.р.
ISBN відсутній

повний текст


На полку На полку

Эффективный маркетинг [Текст]
Немає прим.
Статья
Полторацкая, А.
Эффективный маркетинг [Текст]: шесть кейсов стратегии продвижения в Инстаграм от известных брендов
б.р.
ISBN відсутній

повний текст


На полку На полку

HR-брендинг як інноваційний механізм розвитку регіону [Електронний ресурс]
Немає прим.
Статья
Гетьман, О. О.
HR-брендинг як інноваційний механізм розвитку регіону [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній

повний текст


На полку На полку

Product placement. Технологии скрытой рекламы [Текст]
Доступно
 1 з 1
Книга
Березкина, О. П.
Product placement. Технологии скрытой рекламы [Текст]
Серія: Маркетинг для профессионалов
Питер, 2009 р.
ISBN 978-5-388-00351-5


Заказать Заказать

На полку На полку

Дизайн вражень у цифровому маркетингу мережі кінотеатрів [Текст]
Немає прим.
Статья
Янковець, Т.
Дизайн вражень у цифровому маркетингу мережі кінотеатрів [Текст]
б.р.
ISBN відсутній

повний текст


На полку На полку

Social networking to expand brand awareness and influence on purchase intention [Text]
Немає прим.
Статья
Аkhmеdоv, R.
Social networking to expand brand awareness and influence on purchase intention [Text]
Роль соціальних мереж у впізнаваності бренду та прийнятті рішення про покупку
б.р.
ISBN відсутній


На полку На полку

Sun: секреты мегабренда Новой экономики [Текст]
Доступно
 2 з 2
Книга
Стауффер, Д.
Sun: секреты мегабренда Новой экономики [Текст]
СмартБук, 2008 р.
ISBN 978-5-9791-0048-7


Заказать Заказать

На полку На полку

The concept of brand positioning [Text]
Немає прим.
Статья
Fayvishenko, D.
The concept of brand positioning [Text]
б.р.
ISBN відсутній


На полку На полку

The effect of country of origin image on Hierarchical process of consumer based brand equity [Text]
Немає прим.
Статья
Kim, R. B.
The effect of country of origin image on Hierarchical process of consumer based brand equity [Text]
б.р.
ISBN відсутній


На полку На полку

The Effect of Green Marketing Motivation Factors on Consumers' Purchase Intention Through the Med...
Немає прим.
Статья

The Effect of Green Marketing Motivation Factors on Consumers' Purchase Intention Through the Med...
Вплив мотиваційних чинників зеленого маркетингу на купівельні наміри споживачів за посередницької ролі довіри до зеленого бренду для протидії грінвошінгу
б.р.
ISBN відсутній

повний текст


На полку На полку

The mediating role of brand knowledge and involvement on the relationship between country-of-orig...
Немає прим.
Статья
Kim, R. B.
The mediating role of brand knowledge and involvement on the relationship between country-of-orig...
б.р.
ISBN відсутній


На полку На полку

The role of national identity of the trademark: the mechanism of the consumer [Text]
Немає прим.
Статья
Reshetnikova, G. S.
The role of national identity of the trademark: the mechanism of the consumer [Text]
б.р.
ISBN відсутній


На полку На полку

Value of a brand name: application of Aaker’s brand equity model [Text]
Немає прим.
Статья
Mok Kim Man, М.
Value of a brand name: application of Aaker’s brand equity model [Text]
Цінність імені бренду: приклад застосування моделі Аакера
б.р.
ISBN відсутній


На полку На полку

Visual бренд: притягивая взгляды потребителей [Текст]
Доступно
 1 з 1
Книга
Ткачев, О.
Visual бренд: притягивая взгляды потребителей [Текст]
Альпина Бизнес Букс, 2009 р.
ISBN 978-5-9614-0957-4


Заказать Заказать

На полку На полку

Гудвіл: підходи до визначення, класифікація та структура [Електронний ресурс]
Немає прим.
Статья
Іонін, Є. Є.
Гудвіл: підходи до визначення, класифікація та структура [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній

повний текст


На полку На полку

Профессиональный клининг, доступный каждому [Текст]
Немає прим.
Статья

Профессиональный клининг, доступный каждому [Текст]
б.р.
ISBN відсутній

повний текст


На полку На полку

Активізація просування бренда на підставі комунікаційних засобів [Текст]
Немає прим.
Книга (аналит. описание)
Максимова, Т.
Активізація просування бренда на підставі комунікаційних засобів [Текст]
б.р.
ISBN відсутній


На полку На полку

Analysis of networks brand development in the restaurant industry of Ukraine [Text]
Немає прим.
Статья
Yurchak, E. V.
Analysis of networks brand development in the restaurant industry of Ukraine [Text]
Аналіз розвитку брендів мереж підприємств ресторанного господарства в Україні
б.р.
ISBN відсутній


На полку На полку

© Всі права захищені ЗАО "Компания Либэр" , 2009 - 2025 (IP=18.97.14.88)