Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Книги в рубрике: Бренд
Рубрики
--> Бренд
Печать списка
--> Бренд
Рубрика
- Название:
- Бренд
Печать списка
Пов'язані описи:
Книга
Хайленд, А.
*Символ [Текст]: более 1300 логотипов и истории их создания
Питер, 2012 р.
ISBN 978-5-459-00959-0
Хайленд, А.
*Символ [Текст]: более 1300 логотипов и истории их создания
Питер, 2012 р.
ISBN 978-5-459-00959-0
Статья
Subhani, M. I.
Brand activity survey: a case study of snacks industry in Pakistan [Text]
б.р.
ISBN відсутній
Subhani, M. I.
Brand activity survey: a case study of snacks industry in Pakistan [Text]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Moklyak, M. V.
Brand as the main marketing direction of enterprises activity [Text]
Бренд як основний напрямок маркетингової діяльності підприємств
б.р.
ISBN відсутній
Moklyak, M. V.
Brand as the main marketing direction of enterprises activity [Text]
Бренд як основний напрямок маркетингової діяльності підприємств
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Zatwarnicka-Madura, B.
Brand image vs. consumer trust [Text]
Імідж бренду та довіра споживачів
б.р.
ISBN відсутній
Zatwarnicka-Madura, B.
Brand image vs. consumer trust [Text]
Імідж бренду та довіра споживачів
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Simionescu, M.
Brand loyalty and fashion marketing: a case study of Romanian youth [Text]
б.р.
ISBN відсутній
Simionescu, M.
Brand loyalty and fashion marketing: a case study of Romanian youth [Text]
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Линдстром, Мартин
Buyology: увлекательное путешествие в мозг современного потребителя [Текст]
Эксмо, 2011 р.
ISBN 978-5-699-41843-5
Линдстром, Мартин
Buyology: увлекательное путешествие в мозг современного потребителя [Текст]
Эксмо, 2011 р.
ISBN 978-5-699-41843-5
Статья
Examining the factors effective on brand equity from potential and actual customer's viewpoint [T...
б.р.
ISBN відсутній
Examining the factors effective on brand equity from potential and actual customer's viewpoint [T...
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Свирида, Е.
Молочная страна [Текст]: к началу 2030 года Украина войдет в топ-10 мировых производителей
б.р.
ISBN відсутній
Свирида, Е.
Молочная страна [Текст]: к началу 2030 года Украина войдет в топ-10 мировых производителей
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Гетьман, О. О.
HR-брендинг як інноваційний механізм розвитку регіону [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Гетьман, О. О.
HR-брендинг як інноваційний механізм розвитку регіону [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Березкина, О. П.
Product placement. Технологии скрытой рекламы [Текст]
ISBN 978-5-388-00351-5
Березкина, О. П.
Product placement. Технологии скрытой рекламы [Текст]
Серія: Маркетинг для профессионалов
Питер, 2009 р.ISBN 978-5-388-00351-5
Статья
Янковець, Т.
Дизайн вражень у цифровому маркетингу мережі кінотеатрів [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Янковець, Т.
Дизайн вражень у цифровому маркетингу мережі кінотеатрів [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Аkhmеdоv, R.
Social networking to expand brand awareness and influence on purchase intention [Text]
Роль соціальних мереж у впізнаваності бренду та прийнятті рішення про покупку
б.р.
ISBN відсутній
Аkhmеdоv, R.
Social networking to expand brand awareness and influence on purchase intention [Text]
Роль соціальних мереж у впізнаваності бренду та прийнятті рішення про покупку
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Стауффер, Д.
Sun: секреты мегабренда Новой экономики [Текст]
СмартБук, 2008 р.
ISBN 978-5-9791-0048-7
Стауффер, Д.
Sun: секреты мегабренда Новой экономики [Текст]
СмартБук, 2008 р.
ISBN 978-5-9791-0048-7
Статья
Reshetnikova, G. S.
The role of national identity of the trademark: the mechanism of the consumer [Text]
б.р.
ISBN відсутній
Reshetnikova, G. S.
The role of national identity of the trademark: the mechanism of the consumer [Text]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Mok Kim Man, М.
Value of a brand name: application of Aaker’s brand equity model [Text]
Цінність імені бренду: приклад застосування моделі Аакера
б.р.
ISBN відсутній
Mok Kim Man, М.
Value of a brand name: application of Aaker’s brand equity model [Text]
Цінність імені бренду: приклад застосування моделі Аакера
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Ткачев, О.
Visual бренд: притягивая взгляды потребителей [Текст]
Альпина Бизнес Букс, 2009 р.
ISBN 978-5-9614-0957-4
Ткачев, О.
Visual бренд: притягивая взгляды потребителей [Текст]
Альпина Бизнес Букс, 2009 р.
ISBN 978-5-9614-0957-4
Статья
Іонін, Є. Є.
Гудвіл: підходи до визначення, класифікація та структура [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Іонін, Є. Є.
Гудвіл: підходи до визначення, класифікація та структура [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
Максимова, Т.
Активізація просування бренда на підставі комунікаційних засобів [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Максимова, Т.
Активізація просування бренда на підставі комунікаційних засобів [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Yurchak, E. V.
Analysis of networks brand development in the restaurant industry of Ukraine [Text]
Аналіз розвитку брендів мереж підприємств ресторанного господарства в Україні
б.р.
ISBN відсутній
Yurchak, E. V.
Analysis of networks brand development in the restaurant industry of Ukraine [Text]
Аналіз розвитку брендів мереж підприємств ресторанного господарства в Україні
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Носкова, Е. В.
Методика исследования восприятия бренда розничной аптечной сети потребителями [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Носкова, Е. В.
Методика исследования восприятия бренда розничной аптечной сети потребителями [Текст]
б.р.
ISBN відсутній