Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Книги в рубрике: нейромаркетинг
Рубрики
--> Маркетинг
----> нейромаркетинг
Печать списка
--> Маркетинг
----> нейромаркетинг
Рубрика
- Название:
- нейромаркетинг
Печать списка
Пов'язані описи:
Книга
Дули, Р.
BrainFluence. НейроМаркетинг. Как влиять на подсознание потребителя [Текст]
Попурри, 2015 р.
ISBN 978-985-15-2507-8
Дули, Р.
BrainFluence. НейроМаркетинг. Как влиять на подсознание потребителя [Текст]
Попурри, 2015 р.
ISBN 978-985-15-2507-8
Книга
Дули, Р.
BrainFluence. НейроМаркетинг. Как влиять на подсознание потребителя [Текст]
Попурри, 2013 р.
ISBN 978-985-15-1805-6
Дули, Р.
BrainFluence. НейроМаркетинг. Как влиять на подсознание потребителя [Текст]
Попурри, 2013 р.
ISBN 978-985-15-1805-6
Книга (аналит. описание)
Яловега, Н. I.
Види та сфери застосування нейромаркетингу [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Яловега, Н. I.
Види та сфери застосування нейромаркетингу [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Шовтюк, Д.
Нейромаркетинг як ефективний інструмент впливу на поведінку споживачів [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Шовтюк, Д.
Нейромаркетинг як ефективний інструмент впливу на поведінку споживачів [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Окландер, М.
Нейромаркетинг ─ теорія та практика впливу на підсвідомість споживача [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Окландер, М.
Нейромаркетинг ─ теорія та практика впливу на підсвідомість споживача [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Волошин, I.
У нетрі несвідомого [Текст] + [Електрон. ресурс]: Прийоми нейромаркетингу
б.р.
ISBN відсутній
Волошин, I.
У нетрі несвідомого [Текст] + [Електрон. ресурс]: Прийоми нейромаркетингу
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Ильченко, К.
Нейромаркетинг не хайп, а полезный инструмент для грамотного маркетолога [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Ильченко, К.
Нейромаркетинг не хайп, а полезный инструмент для грамотного маркетолога [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Пащук, Л.
Перспективні напрями використання нейромаркетингу в управлінні поведінкою споживачів [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Пащук, Л.
Перспективні напрями використання нейромаркетингу в управлінні поведінкою споживачів [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга (аналит. описание)
Трайно, В. М.
Сенсорний маркетинг у діяльності торговельних підприємств [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Трайно, В. М.
Сенсорний маркетинг у діяльності торговельних підприємств [Текст]
б.р.
ISBN відсутній