Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Книги в рубрике: туристичний
Рубрики
--> Продукт
----> туристичний
Печать списка
--> Продукт
----> туристичний
Рубрика
- Название:
- туристичний
Печать списка
Пов'язані описи:
Статья
Sharko, M. V.
A New Tourism Product Formation: Synergetic Possibilities of Business Environment [Text]
б.р.
ISBN відсутній
Sharko, M. V.
A New Tourism Product Formation: Synergetic Possibilities of Business Environment [Text]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Todierishko, E.
Management Transformation at the Ukraine Tourist Enterprises [Electronic resource]
Трансформації менеджменту туристичних підприємств України
б.р.
ISBN відсутній
Todierishko, E.
Management Transformation at the Ukraine Tourist Enterprises [Electronic resource]
Трансформації менеджменту туристичних підприємств України
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Сідоров, В. І.
Тематичні парки як маркери туристичної привабливості регіону [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Сідоров, В. І.
Тематичні парки як маркери туристичної привабливості регіону [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Барчуков, И. С.
Анализ применяемых методов оценки качества турпродуктов и услуг: выводы [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Барчуков, И. С.
Анализ применяемых методов оценки качества турпродуктов и услуг: выводы [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Егоренков, Л. И.
Введение в технологию туризма [Текст]: учеб.-метод. пособие
Финансы и статистика, ИНФРА-М, 2009 р.
ISBN 978-5-279-03325-6, 978-5-16-0036-81-6
Егоренков, Л. И.
Введение в технологию туризма [Текст]: учеб.-метод. пособие
Финансы и статистика, ИНФРА-М, 2009 р.
ISBN 978-5-279-03325-6, 978-5-16-0036-81-6
Статья
Mykhailichenko, H.
Planning of event portfolio for torism destination in post-quarantine period [Text]
б.р.
ISBN відсутній
Mykhailichenko, H.
Planning of event portfolio for torism destination in post-quarantine period [Text]
б.р.
ISBN відсутній
Книга
Волков, Ю. Ф.
Гостиничный и туристский бизнес [Текст]: учеб. пособие
ISBN 978-5-222-15007-8
Волков, Ю. Ф.
Гостиничный и туристский бизнес [Текст]: учеб. пособие
Серія: Высшее образование
Феникс, 2009 р.ISBN 978-5-222-15007-8
Статья
Грановська, В. Г.
Агротуризм як інструмент диверсифікації діяльності агроформувань [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Грановська, В. Г.
Агротуризм як інструмент диверсифікації діяльності агроформувань [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Євтушенко, О. В.
Аналіз психологічного впливу реклами на споживачів туристичного продукту [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Євтушенко, О. В.
Аналіз психологічного впливу реклами на споживачів туристичного продукту [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Саковська, О. М.
Використання маркетингового підходу у процесі формування ціни на інклюзив-тур [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Саковська, О. М.
Використання маркетингового підходу у процесі формування ціни на інклюзив-тур [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Кожухівська, Р. Б.
Особливості використання інтернет-послуг споживачами туристичних продуктів [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Кожухівська, Р. Б.
Особливості використання інтернет-послуг споживачами туристичних продуктів [Текст]
б.р.
ISBN відсутній