Навигатор :
Приватний кабінет:
Электронный каталог: Книги в рубрике:
Рубрики
--> Аналіз
---->
Печать списка
--> Аналіз
---->
Рубрика
- Название:
Печать списка
Связанные описания:
Книга
Коттл, С.
"Анализ ценных бумаг" Грэма и Додда: Пер. с англ
Олимп-Бизнес, 2000 г.
ISBN 5-901028-16-3
Коттл, С.
"Анализ ценных бумаг" Грэма и Додда: Пер. с англ
Олимп-Бизнес, 2000 г.
ISBN 5-901028-16-3
Книга
Ball, Don
2000-2001 Update to accompany International Business: The Challenge of Global Competition
Irwin/McGraw-Hill, 2001 г.
ISBN отсутствует
Ball, Don
2000-2001 Update to accompany International Business: The Challenge of Global Competition
Irwin/McGraw-Hill, 2001 г.
ISBN отсутствует
Статья
Jager, J. W.
A structural equation modelling approach to investigating the impact of academic, ICT and managem...
Моделювання структурними рівняннями для визначення впливу академічних, управлінських та ІКТ-факторів на задоволеність клієнтів у сфері вищої освіти
б.г.
ISBN отсутствует
Jager, J. W.
A structural equation modelling approach to investigating the impact of academic, ICT and managem...
Моделювання структурними рівняннями для визначення впливу академічних, управлінських та ІКТ-факторів на задоволеність клієнтів у сфері вищої освіти
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Гринкруг, Л. С.
Анализ потребности рынка труда в специалистах: региональный аспект [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Гринкруг, Л. С.
Анализ потребности рынка труда в специалистах: региональный аспект [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Kobylynska, T. V.
An Assessment of the Environmental-Economic Development of Urbanized Areas in Ukraine [Text]
Оцінка еколого-економічного розвитку урбанізованих територій в Україні
б.г.
ISBN отсутствует
Kobylynska, T. V.
An Assessment of the Environmental-Economic Development of Urbanized Areas in Ukraine [Text]
Оцінка еколого-економічного розвитку урбанізованих територій в Україні
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Higgins, Robert C.
Analysis for financial menegement
Irwin/McGraw-Hill, 2001 г.
ISBN 0-07-231531-8
Higgins, Robert C.
Analysis for financial menegement
Irwin/McGraw-Hill, 2001 г.
ISBN 0-07-231531-8
Книга
Lehmannn, Donald R.
Analysis for Marketing Planning
Irwin/McGraw-Hill, 1997 г.
ISBN 0-256-21442-5
Lehmannn, Donald R.
Analysis for Marketing Planning
Irwin/McGraw-Hill, 1997 г.
ISBN 0-256-21442-5
Статья
Gracheva, N.
Analysis in corporate governance [Електронний ресурс]
Аналіз у корпоративному управлінні
б.г.
ISBN отсутствует
Gracheva, N.
Analysis in corporate governance [Електронний ресурс]
Аналіз у корпоративному управлінні
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Abid, М.
Antecedents of consumers’ buying behavior towards counterfeit products: an empirical study [Text]
Поведінка споживачів відносно підробних товарів: емпіричне дослідження
б.г.
ISBN отсутствует
Abid, М.
Antecedents of consumers’ buying behavior towards counterfeit products: an empirical study [Text]
Поведінка споживачів відносно підробних товарів: емпіричне дослідження
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Gybkina, N.
Application of two-sided approximations method to solution of first boundary value problem for on...
Застосування методу двобічних наближень до розв’язання першої крайової задачі для одновимірного нелінійного рівняння теплопровідності
б.г.
ISBN отсутствует
Gybkina, N.
Application of two-sided approximations method to solution of first boundary value problem for on...
Застосування методу двобічних наближень до розв’язання першої крайової задачі для одновимірного нелінійного рівняння теплопровідності
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Ivanickova, М.
Assessment of companies’ financial health: comparison of the selected prediction models [Text]
Оцінювання фінансового стану компанії: порівняння обраних моделей прогнозування
б.г.
ISBN отсутствует
Ivanickova, М.
Assessment of companies’ financial health: comparison of the selected prediction models [Text]
Оцінювання фінансового стану компанії: порівняння обраних моделей прогнозування
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Perreаult, William D.
Basic Marketing [Text]: A Global-Managerial Approach
Irwin/McGraw-Hill, 2002 г.
ISBN 0-07240947-9
Perreаult, William D.
Basic Marketing [Text]: A Global-Managerial Approach
Irwin/McGraw-Hill, 2002 г.
ISBN 0-07240947-9
Статья
Mardhatillah, A.
Business continuity: people management with work-life balance [Text]
Стійкість функціонування бізнесу через управління людьми та балансом робочого і вільного часу
б.г.
ISBN отсутствует
Mardhatillah, A.
Business continuity: people management with work-life balance [Text]
Стійкість функціонування бізнесу через управління людьми та балансом робочого і вільного часу
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Stahl, Hans-Werner
Controlling: Theorie und Praxis einer effizienten Systemgestaltung
Gabler, 1992 г.
ISBN 3-409-12122-6
Stahl, Hans-Werner
Controlling: Theorie und Praxis einer effizienten Systemgestaltung
Gabler, 1992 г.
ISBN 3-409-12122-6
Книга (аналит. описание)
Млавець, А.
CRM-системи як інструмент організації взаємозв'язку із споживачем [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Млавець, А.
CRM-системи як інструмент організації взаємозв'язку із споживачем [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Бабяк, Н.
CVP-аналіз: традиційний та управлінський підходи [Електронний ресурс]
б.г.
ISBN отсутствует
Бабяк, Н.
CVP-аналіз: традиційний та управлінський підходи [Електронний ресурс]
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Макарчук, О. Г.
DEA-аналіз як метод прийняття альтернативних управлінських рішень [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Макарчук, О. Г.
DEA-аналіз як метод прийняття альтернативних управлінських рішень [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Konda, I.
Developing and implementing relationship marketing system through the analysis of transactions ne...
Розробка та впровадження маркетингової системи відносин шляхом аналізу мережі взаємодій
б.г.
ISBN отсутствует
Konda, I.
Developing and implementing relationship marketing system through the analysis of transactions ne...
Розробка та впровадження маркетингової системи відносин шляхом аналізу мережі взаємодій
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Development of Peanut Quality Criteria for Determination of its Rational Use [Text]
б.г.
ISBN отсутствует
Development of Peanut Quality Criteria for Determination of its Rational Use [Text]
б.г.
ISBN отсутствует
Книга
Perreаult, William D.
Essentials of Marketing: A Global-Managerial Approach
Irwin/McGraw-Hill, 1997 г.
ISBN 0-256-18341-4
Perreаult, William D.
Essentials of Marketing: A Global-Managerial Approach
Irwin/McGraw-Hill, 1997 г.
ISBN 0-256-18341-4
Статья
Koisova, E.
Evaluation of selected regional development indicators by means of cluster analysis [Text]
б.г.
ISBN отсутствует
Koisova, E.
Evaluation of selected regional development indicators by means of cluster analysis [Text]
б.г.
ISBN отсутствует