Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Книги в рубрике: клієнтська
Рубрики
--> Технологія
----> клієнтська
Печать списка
--> Технологія
----> клієнтська
Рубрика
- Название:
- клієнтська
Печать списка
Пов'язані описи:
Статья
Похилько, С. В.
CRM–система як інструмент підвищення ефективності бізнесу [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Похилько, С. В.
CRM–система як інструмент підвищення ефективності бізнесу [Електронний ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Bagasworo, W.
Increased customer loyalty with the use of customer relation management through customer satisfac...
Підвищення клієнтської лояльності через управління відносинами та задоволеність клієнтів: на прикладі фірми з прокату автомобілів, Джакарта, Індонезія
б.р.
ISBN відсутній
Bagasworo, W.
Increased customer loyalty with the use of customer relation management through customer satisfac...
Підвищення клієнтської лояльності через управління відносинами та задоволеність клієнтів: на прикладі фірми з прокату автомобілів, Джакарта, Індонезія
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Климушка, Т.
Підходи до сегментації корпоративних клієнтів банків + [Електрон. ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Климушка, Т.
Підходи до сегментації корпоративних клієнтів банків + [Електрон. ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Фомичев, М.
Анализ клиентской базы коммерческого банка в системе "Клиентская справка"
б.р.
ISBN відсутній
Фомичев, М.
Анализ клиентской базы коммерческого банка в системе "Клиентская справка"
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Бондарев, А.
Банк - клиент : партнерство или противостояние ? + [Електрон. ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Бондарев, А.
Банк - клиент : партнерство или противостояние ? + [Електрон. ресурс]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Бродская, Е.
VIPы на вырост [Текст]: Соревнование банков за состоятельного клиента
б.р.
ISBN відсутній
Бродская, Е.
VIPы на вырост [Текст]: Соревнование банков за состоятельного клиента
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Королев, А. В.
Применение клиентно-ориентированного подхода в общественном питании [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Королев, А. В.
Применение клиентно-ориентированного подхода в общественном питании [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Христофорова, О.
Маркетинг партнерських відносин у системі управління клієнтською базою банку [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Христофорова, О.
Маркетинг партнерських відносин у системі управління клієнтською базою банку [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Гринишин, П.
Воспитание клиентоориентированности в сервисной компании [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Гринишин, П.
Воспитание клиентоориентированности в сервисной компании [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Статья
Рогачов, M.
Современные технологии на службе у гостиниц: тенденции и перспективы развития [Текст]
б.р.
ISBN відсутній
Рогачов, M.
Современные технологии на службе у гостиниц: тенденции и перспективы развития [Текст]
б.р.
ISBN відсутній