Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Карпенко, Ю. В. - Формування цінової політики торговельних підприємств, що використовують Інтернет-торгівлю [Текст]
Карпенко, Ю. В. - Формування цінової політики торговельних підприємств, що використовують Інтернет-торгівлю [Текст]
Статья
Автор: Карпенко, Ю. В.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки. Формування цінової політики торговельних підприємств, що використовують Інтернет-торгівлю [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Карпенко, Ю. В.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки. Формування цінової політики торговельних підприємств, що використовують Інтернет-торгівлю [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Карпенко, Ю. В.
Формування цінової політики торговельних підприємств, що використовують Інтернет-торгівлю [Текст] / Ю. В. Карпенко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки. – 2011. – № 2. – С.92-96. – На укр. яз.
загальний = Підприємство : торгове
загальний = Торгівля : електронна
загальний = Послуги : Інтернет
Карпенко, Ю. В.
Формування цінової політики торговельних підприємств, що використовують Інтернет-торгівлю [Текст] / Ю. В. Карпенко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки. – 2011. – № 2. – С.92-96. – На укр. яз.
загальний = Підприємство : торгове
загальний = Торгівля : електронна
загальний = Послуги : Інтернет