лого

Електронний каталог бібліотеки
Полтавського університету економіки і торгівлі

eng rus ukr
Порядок ведення пошуку...
Інституційний репозитарій...
Доступ до електронної бібліотеки...
Контактна інформація...

Навігатор :

  • Новые поступления
  • Простой поиск
  • Расширенный поиск

  • Авторы
  • Издательства
  • Серии
  • Тезаурус (Рубрики)

  • Книгообеспеченность:
    • По дисциплинам
    • По специальностям
    • По специализациям
    • По циклам дисциплин
    • По кафедрам

Особистий кабінет: інформація


Електронний каталог: Юрко, І. В. - Сутність і еволюція поняття "управління маркетингом" як економічної категорії [Текст]

Юрко, І. В. - Сутність і еволюція поняття "управління маркетингом" як економічної категорії [Текст]

Сутність і еволюція поняття "управління маркетингом" як економічної категорії [Текст]
Немає прим.
Статья
Автор: Юрко, І. В.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки. Сутність і еволюція поняття "управління маркетингом" як економічної категорії [Текст]
б.г.
ISBN відсутній

На полку На полку


Статья

Юрко, І. В.
Сутність і еволюція поняття "управління маркетингом" як економічної категорії [Текст] / І. В. Юрко, К. М. Краус // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки. – 2011. – № 2. – С.100-104. – На укр. яз.


загальний = Ринок
загальний = Менеджмент
загальний = Середовище
загальний = Управління : маркетингом


Прив'язано до:

Отобрать для печати: страницу | инверсия | сброс | печать(0)

Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки
Немає прим.
Выпуск

Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки № 2
2011 р.
ISBN відсутній


Заказать Заказать

На полку На полку


© Всі права захищені ЗАО "Компания Либэр" , 2009 - 2025 (IP=18.97.14.91)