Навигатор :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Юрко, І. В. - Сутність і еволюція поняття "управління маркетингом" як економічної категорії [Текст]
Юрко, І. В. - Сутність і еволюція поняття "управління маркетингом" як економічної категорії [Текст]
Статья
Автор: Юрко, І. В.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки. Сутність і еволюція поняття "управління маркетингом" як економічної категорії [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Юрко, І. В.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки. Сутність і еволюція поняття "управління маркетингом" як економічної категорії [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Юрко, І. В.
Сутність і еволюція поняття "управління маркетингом" як економічної категорії [Текст] / І. В. Юрко, К. М. Краус // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки. – 2011. – № 2. – С.100-104. – На укр. яз.
загальний = Ринок
загальний = Менеджмент
загальний = Середовище
загальний = Управління : маркетингом
Юрко, І. В.
Сутність і еволюція поняття "управління маркетингом" як економічної категорії [Текст] / І. В. Юрко, К. М. Краус // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки. – 2011. – № 2. – С.100-104. – На укр. яз.
загальний = Ринок
загальний = Менеджмент
загальний = Середовище
загальний = Управління : маркетингом