Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Трайно, В. М. - Формування маркетингових стратегій управління споживачами послуг ресторанного господарства [Текст]
Трайно, В. М. - Формування маркетингових стратегій управління споживачами послуг ресторанного господарства [Текст]
Статья
Автор: Трайно, В. М.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки. Формування маркетингових стратегій управління споживачами послуг ресторанного господарства [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Трайно, В. М.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки. Формування маркетингових стратегій управління споживачами послуг ресторанного господарства [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Трайно, В. М.
Формування маркетингових стратегій управління споживачами послуг ресторанного господарства [Текст] / В. М. Трайно // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки. – 2011. – № 2. – С.163-168. – На укр. яз.
загальний = Послуги
загальний = Управління
загальний = Формування
загальний = Стратегія : маркетингова
загальний = Господарство : ресторанне
Трайно, В. М.
Формування маркетингових стратегій управління споживачами послуг ресторанного господарства [Текст] / В. М. Трайно // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки. – 2011. – № 2. – С.163-168. – На укр. яз.
загальний = Послуги
загальний = Управління
загальний = Формування
загальний = Стратегія : маркетингова
загальний = Господарство : ресторанне