лого

Електронний каталог бібліотеки
Полтавського університету економіки і торгівлі

eng rus ukr
Порядок ведення пошуку...
Інституційний репозитарій...
Доступ до електронної бібліотеки...
Контактна інформація...

Навігатор :

  • Новые поступления
  • Простой поиск
  • Расширенный поиск

  • Авторы
  • Издательства
  • Серии
  • Тезаурус (Рубрики)

  • Книгообеспеченность:
    • По дисциплинам
    • По специальностям
    • По специализациям
    • По циклам дисциплин
    • По кафедрам

Особистий кабінет: інформація


Електронний каталог: Трайно, В. М. - Формування маркетингових стратегій управління споживачами послуг ресторанного господарства [Текст]

Трайно, В. М. - Формування маркетингових стратегій управління споживачами послуг ресторанного господарства [Текст]

Формування маркетингових стратегій управління споживачами послуг ресторанного господарства [Текст]
Немає прим.
Статья
Автор: Трайно, В. М.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки. Формування маркетингових стратегій управління споживачами послуг ресторанного господарства [Текст]
б.г.
ISBN відсутній

На полку На полку


Статья

Трайно, В. М.
Формування маркетингових стратегій управління споживачами послуг ресторанного господарства [Текст] / В. М. Трайно // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки. – 2011. – № 2. – С.163-168. – На укр. яз.


загальний = Формування
загальний = Стратегія : маркетингова
загальний = Господарство : ресторанне
загальний = Управління
загальний = Послуги


Прив'язано до:

Отобрать для печати: страницу | инверсия | сброс | печать(0)

Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки
Немає прим.
Выпуск

Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки № 2
2011 р.
ISBN відсутній


Заказать Заказать

На полку На полку


© Всі права захищені ЗАО "Компания Либэр" , 2009 - 2025 (IP=18.97.9.174)