Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Карпенко, Н. В. - Напрями розвитку екологічного маркетингу у зарубіжних кооперативах [Текст]
Карпенко, Н. В. - Напрями розвитку екологічного маркетингу у зарубіжних кооперативах [Текст]
Статья
Автор: Карпенко, Н. В.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Напрями розвитку екологічного маркетингу у зарубіжних кооперативах [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Карпенко, Н. В.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Напрями розвитку екологічного маркетингу у зарубіжних кооперативах [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Карпенко, Н. В.
Напрями розвитку екологічного маркетингу у зарубіжних кооперативах [Текст] / Н. В. Карпенко, І. А. Ананьєва // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2011. – № 4 (49), ч. 2. – С. 170-173. – На укр. яз.
загальний = Кооперація : споживча
загальний = Кооператив
загальний = Розвиток
загальний = Досвід : світовий
загальний = Маркетинг : екологічний
Карпенко, Н. В.
Напрями розвитку екологічного маркетингу у зарубіжних кооперативах [Текст] / Н. В. Карпенко, І. А. Ананьєва // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2011. – № 4 (49), ч. 2. – С. 170-173. – На укр. яз.
загальний = Кооперація : споживча
загальний = Кооператив
загальний = Розвиток
загальний = Досвід : світовий
загальний = Маркетинг : екологічний