лого

Електронний каталог бібліотеки
Полтавського університету економіки і торгівлі

eng rus ukr
Порядок ведення пошуку...
Інституційний репозитарій...
Доступ до електронної бібліотеки...
Контактна інформація...

Навигатор :

  • Новые поступления
  • Простой поиск
  • Расширенный поиск

  • Авторы
  • Издательства
  • Серии
  • Тезаурус (Рубрики)

  • Книгообеспеченность:
    • По дисциплинам
    • По специальностям
    • По специализациям
    • По циклам дисциплин
    • По кафедрам

Приватний кабінет: інформація


Электронный каталог: Карпенко, Н. В. - Напрями розвитку екологічного маркетингу у зарубіжних кооперативах [Текст]

Карпенко, Н. В. - Напрями розвитку екологічного маркетингу у зарубіжних кооперативах [Текст]

Напрями розвитку екологічного маркетингу у зарубіжних кооперативах [Текст]
Нет экз.
Статья
Автор: Карпенко, Н. В.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Напрями розвитку екологічного маркетингу у зарубіжних кооперативах [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует

На полку На полку


Статья

Карпенко, Н. В.
Напрями розвитку екологічного маркетингу у зарубіжних кооперативах [Текст] / Н. В. Карпенко, І. А. Ананьєва // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2011. – № 4 (49), ч. 2. – С. 170-173. – На укр. яз.


загальний = Кооперація : споживча
загальний = Кооператив
загальний = Розвиток
загальний = Досвід : світовий
загальний = Маркетинг : екологічний


Привязано к:

Отобрать для печати: страницу | инверсия | сброс | печать(0)

Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки"
Нет экз.
Выпуск

Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки" № 4 (49), ч. 2
2011 г.
ISBN отсутствует


Заказать Заказать

На полку На полку


© Все права защищены ЗАО "Компания Либэр" , 2009 - 2023 (IP=44.201.72.250)