Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Карпенко, Н. В. - Інноваційні підходи до формування маркетингових комунікацій на фармацевтичному ринку [Текст]
Карпенко, Н. В. - Інноваційні підходи до формування маркетингових комунікацій на фармацевтичному ринку [Текст]
Статья
Автор: Карпенко, Н. В.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Інноваційні підходи до формування маркетингових комунікацій на фармацевтичному ринку [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Карпенко, Н. В.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Інноваційні підходи до формування маркетингових комунікацій на фармацевтичному ринку [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Карпенко, Н. В.
Інноваційні підходи до формування маркетингових комунікацій на фармацевтичному ринку [Текст] / Н. В. Карпенко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2012. – № 2 (53). – С. 119-122. – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://journal.puet.edu.ua/index.php/nven/article/view/331. – На укр. яз.
загальний = Інновації
загальний = Комунікація : маркетингова
загальний = Виробництво : фармацевтичне
Карпенко, Н. В.
Інноваційні підходи до формування маркетингових комунікацій на фармацевтичному ринку [Текст] / Н. В. Карпенко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2012. – № 2 (53). – С. 119-122. – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://journal.puet.edu.ua/index.php/nven/article/view/331. – На укр. яз.
загальний = Інновації
загальний = Комунікація : маркетингова
загальний = Виробництво : фармацевтичне