лого

Електронний каталог бібліотеки
Полтавського університету економіки і торгівлі

eng rus ukr
Порядок ведення пошуку...
Інституційний репозитарій...
Доступ до електронної бібліотеки...
Контактна інформація...

Навігатор :

  • Новые поступления
  • Простой поиск
  • Расширенный поиск

  • Авторы
  • Издательства
  • Серии
  • Тезаурус (Рубрики)

  • Книгообеспеченность:
    • По дисциплинам
    • По специальностям
    • По специализациям
    • По циклам дисциплин
    • По кафедрам

Особистий кабінет: інформація


Електронний каталог: Карпенко, Н. В. - Інноваційні підходи до формування маркетингових комунікацій на фармацевтичному ринку [Текст]

Карпенко, Н. В. - Інноваційні підходи до формування маркетингових комунікацій на фармацевтичному ринку [Текст]

Інноваційні підходи до формування маркетингових комунікацій на фармацевтичному ринку [Текст]
Немає прим.
Статья
Автор: Карпенко, Н. В.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Інноваційні підходи до формування маркетингових комунікацій на фармацевтичному ринку [Текст]
б.г.
ISBN відсутній

повний текст

На полку На полку


Статья

Карпенко, Н. В.
Інноваційні підходи до формування маркетингових комунікацій на фармацевтичному ринку [Текст] / Н. В. Карпенко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2012. – № 2 (53). – С. 119-122. – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://journal.puet.edu.ua/index.php/nven/article/view/331. – На укр. яз.


загальний = Інновації
загальний = Комунікація : маркетингова
загальний = Виробництво : фармацевтичне


Прив'язано до:

Отобрать для печати: страницу | инверсия | сброс | печать(0)

Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки"
Немає прим.
Выпуск

Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки" № 2 (53)
2012 р.
ISBN відсутній


Заказать Заказать

На полку На полку


© Всі права захищені ЗАО "Компания Либэр" , 2009 - 2025 (IP=18.97.9.174)