Навигатор :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Єгоричева, С. Б. - Брендинг як складова комплексу маркетингових комунікацій банку [Текст]
Єгоричева, С. Б. - Брендинг як складова комплексу маркетингових комунікацій банку [Текст]
Статья
Автор: Єгоричева, С. Б.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Брендинг як складова комплексу маркетингових комунікацій банку [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Єгоричева, С. Б.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Брендинг як складова комплексу маркетингових комунікацій банку [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Єгоричева, С. Б.
Брендинг як складова комплексу маркетингових комунікацій банку [Текст] / С. Б. Єгоричева // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2012. – № 2 (53). – С. 248-252. – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://journal.puet.edu.ua/index.php/nven/article/view/363. – На укр. яз.
общий = Банк
общий = Брендинг
общий = Комунікація : маркетингова
Єгоричева, С. Б.
Брендинг як складова комплексу маркетингових комунікацій банку [Текст] / С. Б. Єгоричева // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2012. – № 2 (53). – С. 248-252. – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://journal.puet.edu.ua/index.php/nven/article/view/363. – На укр. яз.
общий = Банк
общий = Брендинг
общий = Комунікація : маркетингова