Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Гросул, В. А. - Формування концепції інтегрованого управління маркетинговим потенціалом торговельного підприємст...
Гросул, В. А. - Формування концепції інтегрованого управління маркетинговим потенціалом торговельного підприємст...
Статья
Автор: Гросул, В. А.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Формування концепції інтегрованого управління маркетинговим потенціалом торговельного підприємст...
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Гросул, В. А.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Формування концепції інтегрованого управління маркетинговим потенціалом торговельного підприємст...
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Гросул, В. А.
Формування концепції інтегрованого управління маркетинговим потенціалом торговельного підприємства [Текст] / В. А. Гросул, С. В. Артеменко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2013. – № 1 (56). – С. 109─113. – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://journal.puet.edu.ua/index.php/nven/article/view/593. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Управління
загальний = Формування
загальний = Інтеграція
загальний = Підприємство : торгове
загальний = Потенціал : підприємства
Гросул, В. А.
Формування концепції інтегрованого управління маркетинговим потенціалом торговельного підприємства [Текст] / В. А. Гросул, С. В. Артеменко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2013. – № 1 (56). – С. 109─113. – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://journal.puet.edu.ua/index.php/nven/article/view/593. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Управління
загальний = Формування
загальний = Інтеграція
загальний = Підприємство : торгове
загальний = Потенціал : підприємства