Навигатор :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Яковенко, Т. І. - Сутнісні підходи маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі та їх науковий аналіз [Текст]
Яковенко, Т. І. - Сутнісні підходи маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі та їх науковий аналіз [Текст]
Статья
Автор: Яковенко, Т. І.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Сутнісні підходи маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі та їх науковий аналіз [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Яковенко, Т. І.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Сутнісні підходи маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі та їх науковий аналіз [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Яковенко, Т. І.
Сутнісні підходи маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі та їх науковий аналіз [Текст] / Т. І. Яковенко, Н. С. Педченко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2013. – № 1 (56). – С. 205─213. – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://journal.puet.edu.ua/index.php/nven/article/view/615. – На укр. яз.
общий = Аналіз
общий = Реклама
общий = Діяльність : маркетингова
общий = Діяльність : підприємства
Яковенко, Т. І.
Сутнісні підходи маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі та їх науковий аналіз [Текст] / Т. І. Яковенко, Н. С. Педченко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2013. – № 1 (56). – С. 205─213. – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://journal.puet.edu.ua/index.php/nven/article/view/615. – На укр. яз.
общий = Аналіз
общий = Реклама
общий = Діяльність : маркетингова
общий = Діяльність : підприємства