Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Яковенко, Т. І. - Сутнісні підходи маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі та їх науковий аналіз [Текст]
Яковенко, Т. І. - Сутнісні підходи маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі та їх науковий аналіз [Текст]
Статья
Автор: Яковенко, Т. І.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Сутнісні підходи маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі та їх науковий аналіз [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Яковенко, Т. І.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Сутнісні підходи маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі та їх науковий аналіз [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Яковенко, Т. І.
Сутнісні підходи маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі та їх науковий аналіз [Текст] / Т. І. Яковенко, Н. С. Педченко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2013. – № 1 (56). – С. 205─213. – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://journal.puet.edu.ua/index.php/nven/article/view/615. – На укр. яз.
загальний = Аналіз
загальний = Реклама
загальний = Діяльність : маркетингова
загальний = Діяльність : підприємства
Яковенко, Т. І.
Сутнісні підходи маркетингової діяльності підприємств рекламної галузі та їх науковий аналіз [Текст] / Т. І. Яковенко, Н. С. Педченко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2013. – № 1 (56). – С. 205─213. – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://journal.puet.edu.ua/index.php/nven/article/view/615. – На укр. яз.
загальний = Аналіз
загальний = Реклама
загальний = Діяльність : маркетингова
загальний = Діяльність : підприємства