Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Юрко, І. В. - Еволюція теорії маркетингу в контексті українських реалій [Текст]
Юрко, І. В. - Еволюція теорії маркетингу в контексті українських реалій [Текст]
Статья
Автор: Юрко, І. В.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Еволюція теорії маркетингу в контексті українських реалій [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Юрко, І. В.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Еволюція теорії маркетингу в контексті українських реалій [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Юрко, І. В.
Еволюція теорії маркетингу в контексті українських реалій [Текст] / І. В. Юрко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2012. – № 3 (54). – С. 127─131. – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://journal.puet.edu.ua/index.php/nven/article/view/405. – На укр. яз.
Загальний = Маркетинг
Загальний = Теорія
Загальний = Україна
Загальний = Економіка : еволюційна
Юрко, І. В.
Еволюція теорії маркетингу в контексті українських реалій [Текст] / І. В. Юрко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2012. – № 3 (54). – С. 127─131. – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://journal.puet.edu.ua/index.php/nven/article/view/405. – На укр. яз.
Загальний = Маркетинг
Загальний = Теорія
Загальний = Україна
Загальний = Економіка : еволюційна



![Еволюція теорії маркетингу в контексті українських реалій [Текст]](/opacunicode/img/doctypes/article.gif)
На полку 
Заказать