Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Артеменко, І. А. - Особливості стратегічного маркетингу на підприємствах харчової галузі [Текст]
Артеменко, І. А. - Особливості стратегічного маркетингу на підприємствах харчової галузі [Текст]
Статья
Автор: Артеменко, І. А.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Особливості стратегічного маркетингу на підприємствах харчової галузі [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Артеменко, І. А.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Особливості стратегічного маркетингу на підприємствах харчової галузі [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Артеменко, І. А.
Особливості стратегічного маркетингу на підприємствах харчової галузі [Текст] / І. А. Артеменко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2012. – № 4 (55). – С. 105─108 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://journal.puet.edu.ua/index.php/nven/article/view/450. – На укр. яз.
загальний = Економіка України
загальний = Маркетинг : стратегічний
загальний = Стратегія
загальний = Промисловість : харчова
Артеменко, І. А.
Особливості стратегічного маркетингу на підприємствах харчової галузі [Текст] / І. А. Артеменко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2012. – № 4 (55). – С. 105─108 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://journal.puet.edu.ua/index.php/nven/article/view/450. – На укр. яз.
загальний = Економіка України
загальний = Маркетинг : стратегічний
загальний = Стратегія
загальний = Промисловість : харчова