Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Тищенко, О. О. - Методичні засади оцінки соціального ефекту від зростання споживчої лояльності [Текст]
Тищенко, О. О. - Методичні засади оцінки соціального ефекту від зростання споживчої лояльності [Текст]
Статья
Автор: Тищенко, О. О.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Методичні засади оцінки соціального ефекту від зростання споживчої лояльності [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Тищенко, О. О.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Методичні засади оцінки соціального ефекту від зростання споживчої лояльності [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Тищенко, О. О.
Методичні засади оцінки соціального ефекту від зростання споживчої лояльності [Текст] / О. О. Тищенко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2013. – № 6 (62). – С. 81─89 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://journal.puet.edu.ua/index.php/nven/article/view/820. – На укр. яз.
загальний = Торгівля : роздрібна
загальний = Маркетинг : соціальний
Тищенко, О. О.
Методичні засади оцінки соціального ефекту від зростання споживчої лояльності [Текст] / О. О. Тищенко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2013. – № 6 (62). – С. 81─89 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://journal.puet.edu.ua/index.php/nven/article/view/820. – На укр. яз.
загальний = Торгівля : роздрібна
загальний = Маркетинг : соціальний