Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Данкеєва, О. М. - Інструменти мерчандайзингу як каталізатор прийняття рішень споживачів щодо купівлі товару [Текст]
Данкеєва, О. М. - Інструменти мерчандайзингу як каталізатор прийняття рішень споживачів щодо купівлі товару [Текст]
Статья
Автор: Данкеєва, О. М.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Інструменти мерчандайзингу як каталізатор прийняття рішень споживачів щодо купівлі товару [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Данкеєва, О. М.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Інструменти мерчандайзингу як каталізатор прийняття рішень споживачів щодо купівлі товару [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Данкеєва, О. М.
Інструменти мерчандайзингу як каталізатор прийняття рішень споживачів щодо купівлі товару [Текст] / О. М. Данкеєва // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2014. – № 4 (66). – С. 123–129 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://journal.puet.edu.ua/index.php/nven/article/view/1748. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Поведінка : споживачів
загальний = Мерчандайзинг
Данкеєва, О. М.
Інструменти мерчандайзингу як каталізатор прийняття рішень споживачів щодо купівлі товару [Текст] / О. М. Данкеєва // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2014. – № 4 (66). – С. 123–129 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://journal.puet.edu.ua/index.php/nven/article/view/1748. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Поведінка : споживачів
загальний = Мерчандайзинг