Навигатор :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Голіцин, А.М. - Виставково-ярмаркова діяльність: теоретичні та практичні аспекти [Текст]
Голіцин, А.М. - Виставково-ярмаркова діяльність: теоретичні та практичні аспекти [Текст]
Статья
Автор: Голіцин, А.М.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Виставково-ярмаркова діяльність: теоретичні та практичні аспекти [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Голіцин, А.М.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Виставково-ярмаркова діяльність: теоретичні та практичні аспекти [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Голіцин, А.М.
Виставково-ярмаркова діяльність: теоретичні та практичні аспекти [Текст] / А.М. Голіцин // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2014. – № 5 (67). – С. 88–93 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://journal.puet.edu.ua/index.php/nven/article/view/1155. – На укр. яз.
общий = Ярмарок
общий = Маркетинг : виставковий
Голіцин, А.М.
Виставково-ярмаркова діяльність: теоретичні та практичні аспекти [Текст] / А.М. Голіцин // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2014. – № 5 (67). – С. 88–93 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://journal.puet.edu.ua/index.php/nven/article/view/1155. – На укр. яз.
общий = Ярмарок
общий = Маркетинг : виставковий