Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Біляченко, О. Л. - Реклама як інструмент створення бренда: сучасний стан і облікове тлумачення [Текст]
Біляченко, О. Л. - Реклама як інструмент створення бренда: сучасний стан і облікове тлумачення [Текст]
Статья
Автор: Біляченко, О. Л.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Реклама як інструмент створення бренда: сучасний стан і облікове тлумачення [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Біляченко, О. Л.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Реклама як інструмент створення бренда: сучасний стан і облікове тлумачення [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Біляченко, О. Л.
Реклама як інструмент створення бренда: сучасний стан і облікове тлумачення [Текст] / О. Л. Біляченко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2014. – № 5 (67). – С. 116–122 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://journal.puet.edu.ua/index.php/nven/article/view/1162. – На укр. яз.
загальний = Витрати
загальний = Реклама
загальний = Бренд
Біляченко, О. Л.
Реклама як інструмент створення бренда: сучасний стан і облікове тлумачення [Текст] / О. Л. Біляченко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2014. – № 5 (67). – С. 116–122 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://journal.puet.edu.ua/index.php/nven/article/view/1162. – На укр. яз.
загальний = Витрати
загальний = Реклама
загальний = Бренд