лого

Електронний каталог бібліотеки
Полтавського університету економіки і торгівлі

eng rus ukr
Порядок ведення пошуку...
Інституційний репозитарій...
Доступ до електронної бібліотеки...
Контактна інформація...

Навігатор :

  • Новые поступления
  • Простой поиск
  • Расширенный поиск

  • Авторы
  • Издательства
  • Серии
  • Тезаурус (Рубрики)

  • Книгообеспеченность:
    • По дисциплинам
    • По специальностям
    • По специализациям
    • По циклам дисциплин
    • По кафедрам

Особистий кабінет: інформація


Електронний каталог: Біляченко, О. Л. - Реклама як інструмент створення бренда: сучасний стан і облікове тлумачення [Текст]

Біляченко, О. Л. - Реклама як інструмент створення бренда: сучасний стан і облікове тлумачення [Текст]

Реклама як інструмент створення бренда: сучасний стан і облікове тлумачення [Текст]
Нет экз.
Статья
Автор: Біляченко, О. Л.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Реклама як інструмент створення бренда: сучасний стан і облікове тлумачення [Текст]
б.г.
ISBN відсутній

повний текст

На полку На полку


Статья

Біляченко, О. Л.
Реклама як інструмент створення бренда: сучасний стан і облікове тлумачення [Текст] / О. Л. Біляченко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2014. – № 5 (67). – С. 116–122 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://journal.puet.edu.ua/index.php/nven/article/view/1162. – На укр. яз.


загальний = Витрати
загальний = Реклама
загальний = Бренд


Прив'язано до:

Отобрать для печати: страницу | инверсия | сброс | печать(0)

Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки"
Нет экз.
Выпуск

Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки" № 5 (67)
2014 р.
ISBN відсутній


Заказать Заказать

На полку На полку


© Всі права захищені ЗАО "Компания Либэр" , 2009 - 2023 (IP=18.206.48.243)