Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Яловега, Н. I. - Управління маркетинговими комунікаціями підприємств на сучасному етапі розвитку економіки [Текст]
Яловега, Н. I. - Управління маркетинговими комунікаціями підприємств на сучасному етапі розвитку економіки [Текст]
Статья
Автор: Яловега, Н. I.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Управління маркетинговими комунікаціями підприємств на сучасному етапі розвитку економіки [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Яловега, Н. I.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Управління маркетинговими комунікаціями підприємств на сучасному етапі розвитку економіки [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Яловега, Н. I.
Управління маркетинговими комунікаціями підприємств на сучасному етапі розвитку економіки [Текст] / Н. I. Яловега, В. В. Стеценко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2017. – № 5. – С. 53–58 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13896. – На укр. яз.
загальний = Управління
загальний = Підприємство
загальний = Комунікація : маркетингова
загальний = Принцип : управління
Яловега, Н. I.
Управління маркетинговими комунікаціями підприємств на сучасному етапі розвитку економіки [Текст] / Н. I. Яловега, В. В. Стеценко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2017. – № 5. – С. 53–58 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13896. – На укр. яз.
загальний = Управління
загальний = Підприємство
загальний = Комунікація : маркетингова
загальний = Принцип : управління