Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Жуковська, В. М. - Соціальна залученість підприємства торгівлі: підходи до аналізу в мережі [Текст]
Жуковська, В. М. - Соціальна залученість підприємства торгівлі: підходи до аналізу в мережі [Текст]
Статья
Автор: Жуковська, В. М.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Соціальна залученість підприємства торгівлі: підходи до аналізу в мережі [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Жуковська, В. М.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Соціальна залученість підприємства торгівлі: підходи до аналізу в мережі [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Жуковська, В. М.
Соціальна залученість підприємства торгівлі: підходи до аналізу в мережі [Текст] / В. М. Жуковська // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2017. – № 5. – С. 67–74 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13898. – На укр. яз.
загальний = Показник
загальний = Підприємство : торгове
загальний = Мережа : соціальна
Жуковська, В. М.
Соціальна залученість підприємства торгівлі: підходи до аналізу в мережі [Текст] / В. М. Жуковська // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2017. – № 5. – С. 67–74 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13898. – На укр. яз.
загальний = Показник
загальний = Підприємство : торгове
загальний = Мережа : соціальна