Навигатор :
Личный кабинет :
Электронный каталог: Степанова, Л. В. - Формування позитивного бренда роботодавця в сучасних умовах [Текст]
Степанова, Л. В. - Формування позитивного бренда роботодавця в сучасних умовах [Текст]
Статья
Автор: Степанова, Л. В.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Формування позитивного бренда роботодавця в сучасних умовах [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Автор: Степанова, Л. В.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Формування позитивного бренда роботодавця в сучасних умовах [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует
Статья
Степанова, Л. В.
Формування позитивного бренда роботодавця в сучасних умовах [Текст] / Л. В. Степанова, О. В. Тужилкіна // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2018. – № 5. – С. 125–130 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://journal.puet.edu.ua/index.php/nven/article/view/1523. – На укр. яз.
загальний = Підприємство
загальний = Конкурентоспроможність
загальний = Персонал
загальний = Бренд
Степанова, Л. В.
Формування позитивного бренда роботодавця в сучасних умовах [Текст] / Л. В. Степанова, О. В. Тужилкіна // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2018. – № 5. – С. 125–130 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://journal.puet.edu.ua/index.php/nven/article/view/1523. – На укр. яз.
загальний = Підприємство
загальний = Конкурентоспроможність
загальний = Персонал
загальний = Бренд