лого

Електронний каталог бібліотеки
Полтавського університету економіки і торгівлі

eng rus ukr
Порядок ведення пошуку...
Інституційний репозитарій...
Доступ до електронної бібліотеки...
Контактна інформація...

Навігатор :

  • Новые поступления
  • Простой поиск
  • Расширенный поиск

  • Авторы
  • Издательства
  • Серии
  • Тезаурус (Рубрики)

  • Книгообеспеченность:
    • По дисциплинам
    • По специальностям
    • По специализациям
    • По циклам дисциплин
    • По кафедрам

Особистий кабінет: інформація


Електронний каталог: Заруба, В. Я. - Значення маркетингових досліджень у діяльності підприємств B2C сектору [Текст]

Заруба, В. Я. - Значення маркетингових досліджень у діяльності підприємств B2C сектору [Текст]

Значення маркетингових досліджень у діяльності підприємств B2C сектору [Текст]
Немає прим.
Статья
Автор: Заруба, В. Я.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Значення маркетингових досліджень у діяльності підприємств B2C сектору [Текст]
б.г.
ISBN відсутній

повний текст

На полку На полку


Статья

Заруба, В. Я.
Значення маркетингових досліджень у діяльності підприємств B2C сектору [Текст] / В. Я. Заруба, І. А. Парфентенко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2019. – № 1. – С. 97–107 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13749. – На укр. яз.


загальний = Дослідження : маркетингове
загальний = Форма
загальний = Діяльність : підприємства


Прив'язано до:

Отобрать для печати: страницу | инверсия | сброс | печать(0)

Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки"
Немає прим.
Выпуск

Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки" № 1
2019 р.
ISBN відсутній


Заказать Заказать

На полку На полку


© Всі права захищені ЗАО "Компания Либэр" , 2009 - 2025 (IP=18.97.9.170)