Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Заруба, В. Я. - Значення маркетингових досліджень у діяльності підприємств B2C сектору [Текст]
Заруба, В. Я. - Значення маркетингових досліджень у діяльності підприємств B2C сектору [Текст]
Статья
Автор: Заруба, В. Я.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Значення маркетингових досліджень у діяльності підприємств B2C сектору [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Заруба, В. Я.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Значення маркетингових досліджень у діяльності підприємств B2C сектору [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Заруба, В. Я.
Значення маркетингових досліджень у діяльності підприємств B2C сектору [Текст] / В. Я. Заруба, І. А. Парфентенко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2019. – № 1. – С. 97–107 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13749. – На укр. яз.
загальний = Дослідження : маркетингове
загальний = Форма
загальний = Діяльність : підприємства
Заруба, В. Я.
Значення маркетингових досліджень у діяльності підприємств B2C сектору [Текст] / В. Я. Заруба, І. А. Парфентенко // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2019. – № 1. – С. 97–107 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13749. – На укр. яз.
загальний = Дослідження : маркетингове
загальний = Форма
загальний = Діяльність : підприємства