Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Жегус, О. В. - Розвиток методів маркетингового ціноутворення на інноваційні продукти [Текст]
Жегус, О. В. - Розвиток методів маркетингового ціноутворення на інноваційні продукти [Текст]
Статья
Автор: Жегус, О. В.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Розвиток методів маркетингового ціноутворення на інноваційні продукти [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Жегус, О. В.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Розвиток методів маркетингового ціноутворення на інноваційні продукти [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Жегус, О. В.
Розвиток методів маркетингового ціноутворення на інноваційні продукти [Текст] / О. В. Жегус // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2019. – № 2. – С. 82–90 . – Режим доступу: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13741. – На укр. яз.
Загальний = Інновації
Загальний = Метод
Загальний = Продукт
Загальний = Ціноутворення
Загальний = Маркетинг : інноваційний
Жегус, О. В.
Розвиток методів маркетингового ціноутворення на інноваційні продукти [Текст] / О. В. Жегус // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2019. – № 2. – С. 82–90 . – Режим доступу: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/13741. – На укр. яз.
Загальний = Інновації
Загальний = Метод
Загальний = Продукт
Загальний = Ціноутворення
Загальний = Маркетинг : інноваційний



![Розвиток методів маркетингового ціноутворення на інноваційні продукти [Текст]](/opacunicode/img/doctypes/article.gif)
На полку 
Заказать