Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Дейнега, І. О. - Теоретичні засади побудови комплексу маркетингових комунікацій закладів вищої освіти [Текст]
Дейнега, І. О. - Теоретичні засади побудови комплексу маркетингових комунікацій закладів вищої освіти [Текст]
Статья
Автор: Дейнега, І. О.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Теоретичні засади побудови комплексу маркетингових комунікацій закладів вищої освіти [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Дейнега, І. О.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Теоретичні засади побудови комплексу маркетингових комунікацій закладів вищої освіти [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Дейнега, І. О.
Теоретичні засади побудови комплексу маркетингових комунікацій закладів вищої освіти [Текст] / І. О. Дейнега, О. В. Дейнега // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2020. – № 1. – С. 86–93 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://puet.poltava.ua/journal/97_2020/11.pdf. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Якість : освіти
загальний = Комунікація : маркетингова
загальний = Стратегія : маркетингова
загальний = Заклад : навчальний
загальний = Освіта : вища
Дейнега, І. О.
Теоретичні засади побудови комплексу маркетингових комунікацій закладів вищої освіти [Текст] / І. О. Дейнега, О. В. Дейнега // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2020. – № 1. – С. 86–93 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://puet.poltava.ua/journal/97_2020/11.pdf. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Якість : освіти
загальний = Комунікація : маркетингова
загальний = Стратегія : маркетингова
загальний = Заклад : навчальний
загальний = Освіта : вища