лого

Електронний каталог бібліотеки
Полтавського університету економіки і торгівлі

eng rus ukr
Порядок ведення пошуку...
Інституційний репозитарій...
Доступ до електронної бібліотеки...
Контактна інформація...

Навігатор :

  • Новые поступления
  • Простой поиск
  • Расширенный поиск

  • Авторы
  • Издательства
  • Серии
  • Тезаурус (Рубрики)

  • Книгообеспеченность:
    • По дисциплинам
    • По специальностям
    • По специализациям
    • По циклам дисциплин
    • По кафедрам

Особистий кабінет: інформація


Електронний каталог: Щука, Г. П. - Формування маркетингу відносин у туристичному комплексі [Текст]

Щука, Г. П. - Формування маркетингу відносин у туристичному комплексі [Текст]

Формування маркетингу відносин у туристичному комплексі [Текст]
Немає прим.
Статья
Автор: Щука, Г. П.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Формування маркетингу відносин у туристичному комплексі [Текст]
б.г.
ISBN відсутній

повний текст

На полку На полку


Статья

Щука, Г. П.
Формування маркетингу відносин у туристичному комплексі [Текст] / Г. П. Щука, Л. І. Гальків // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2020. – № 1. – С. 94–100 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://puet.poltava.ua/journal/97_2020/12.pdf. – На укр. яз.


загальний = Маркетинг
загальний = Послуги : туристичні
загальний = Конкурентоспроможність
загальний = Якість
загальний = Програма : лояльності
загальний = Підприємство : туристичне


Прив'язано до:

Отобрать для печати: страницу | инверсия | сброс | печать(0)

Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки"
Немає прим.
Выпуск

Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки" № 1
2020 р.
ISBN відсутній


Заказать Заказать

На полку На полку


© Всі права захищені ЗАО "Компания Либэр" , 2009 - 2025 (IP=18.97.14.86)