Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Щука, Г. П. - Формування маркетингу відносин у туристичному комплексі [Текст]
Щука, Г. П. - Формування маркетингу відносин у туристичному комплексі [Текст]
Статья
Автор: Щука, Г. П.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Формування маркетингу відносин у туристичному комплексі [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Щука, Г. П.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Формування маркетингу відносин у туристичному комплексі [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Щука, Г. П.
Формування маркетингу відносин у туристичному комплексі [Текст] / Г. П. Щука, Л. І. Гальків // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2020. – № 1. – С. 94–100 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://puet.poltava.ua/journal/97_2020/12.pdf. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Послуги : туристичні
загальний = Конкурентоспроможність
загальний = Якість
загальний = Програма : лояльності
загальний = Підприємство : туристичне
Щука, Г. П.
Формування маркетингу відносин у туристичному комплексі [Текст] / Г. П. Щука, Л. І. Гальків // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2020. – № 1. – С. 94–100 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://puet.poltava.ua/journal/97_2020/12.pdf. – На укр. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Послуги : туристичні
загальний = Конкурентоспроможність
загальний = Якість
загальний = Програма : лояльності
загальний = Підприємство : туристичне