Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Гармідер, Л. Д. - Підходи щодо оцінки ефективності маркетингової діяльності на підприємствах сфери послуг [Текст]
Гармідер, Л. Д. - Підходи щодо оцінки ефективності маркетингової діяльності на підприємствах сфери послуг [Текст]
Статья
Автор: Гармідер, Л. Д.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Підходи щодо оцінки ефективності маркетингової діяльності на підприємствах сфери послуг [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Гармідер, Л. Д.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Підходи щодо оцінки ефективності маркетингової діяльності на підприємствах сфери послуг [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Гармідер, Л. Д.
Підходи щодо оцінки ефективності маркетингової діяльності на підприємствах сфери послуг [Текст] / Л. Д. Гармідер // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2016. – № 3. – С. 177–181 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14379. – На укр. яз.
Загальний = Послуги
Загальний = Діяльність : маркетингова
Загальний = Методика
Загальний = Ефективність
Загальний = Діяльність : підприємства
Гармідер, Л. Д.
Підходи щодо оцінки ефективності маркетингової діяльності на підприємствах сфери послуг [Текст] / Л. Д. Гармідер // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2016. – № 3. – С. 177–181 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://dspace.puet.edu.ua/handle/123456789/14379. – На укр. яз.
Загальний = Послуги
Загальний = Діяльність : маркетингова
Загальний = Методика
Загальний = Ефективність
Загальний = Діяльність : підприємства



![Підходи щодо оцінки ефективності маркетингової діяльності на підприємствах сфери послуг [Текст]](/opacunicode/img/doctypes/article.gif)
На полку 
Заказать