Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Гармідер, Л. Д. - Підходи щодо оцінки ефективності маркетингової діяльності на підприємствах сфери послуг [Текст]
Гармідер, Л. Д. - Підходи щодо оцінки ефективності маркетингової діяльності на підприємствах сфери послуг [Текст]
Статья
Автор: Гармідер, Л. Д.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Підходи щодо оцінки ефективності маркетингової діяльності на підприємствах сфери послуг [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Гармідер, Л. Д.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Підходи щодо оцінки ефективності маркетингової діяльності на підприємствах сфери послуг [Текст]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Гармідер, Л. Д.
Підходи щодо оцінки ефективності маркетингової діяльності на підприємствах сфери послуг [Текст] / Л. Д. Гармідер // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2016. – № 3. – С. 177–181 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://journal.puet.edu.ua/index.php/nven/article/view/1387. – На укр. яз.
загальний = Послуги
загальний = Діяльність : маркетингова
загальний = Методика
загальний = Ефективність
загальний = Діяльність : підприємства
Гармідер, Л. Д.
Підходи щодо оцінки ефективності маркетингової діяльності на підприємствах сфери послуг [Текст] / Л. Д. Гармідер // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2016. – № 3. – С. 177–181 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://journal.puet.edu.ua/index.php/nven/article/view/1387. – На укр. яз.
загальний = Послуги
загальний = Діяльність : маркетингова
загальний = Методика
загальний = Ефективність
загальний = Діяльність : підприємства