лого

Електронний каталог бібліотеки
Полтавського університету економіки і торгівлі

eng rus ukr
Порядок ведення пошуку...
Інституційний репозитарій...
Доступ до електронної бібліотеки...
Контактна інформація...

Навигатор :

  • Новые поступления
  • Простой поиск
  • Расширенный поиск

  • Авторы
  • Издательства
  • Серии
  • Тезаурус (Рубрики)

  • Книгообеспеченность:
    • По дисциплинам
    • По специальностям
    • По специализациям
    • По циклам дисциплин
    • По кафедрам

Приватний кабінет: інформація


Электронный каталог: Карпенко, Н. В. - Роль рекламних посередників у розвитку регіонального ринку [Текст]

Карпенко, Н. В. - Роль рекламних посередників у розвитку регіонального ринку [Текст]

Роль рекламних посередників у розвитку регіонального ринку [Текст]
Нет экз.
Статья
Автор: Карпенко, Н. В.
Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". Роль рекламних посередників у розвитку регіонального ринку [Текст]
б.г.
ISBN отсутствует

полный текст

На полку На полку


Статья

Карпенко, Н. В.
Роль рекламних посередників у розвитку регіонального ринку [Текст] / Н. В. Карпенко, А. М. Захаренко-Селезньова // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки". – 2016. – № 4. – С. 21–27 . – Те саме [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://journal.puet.edu.ua/index.php/nven/article/view/1340. – На укр. яз.


загальний = Бізнес
загальний = Діяльність : рекламна
загальний = Діяльність : посередницька
загальний = Агентство : рекламне


Привязано к:

Отобрать для печати: страницу | инверсия | сброс | печать(0)

Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки"
Нет экз.
Выпуск

Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. Серія "Економічні науки" № 4
2016 г.
ISBN отсутствует


Заказать Заказать

На полку На полку


© Все права защищены ЗАО "Компания Либэр" , 2009 - 2023 (IP=44.200.82.149)