Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Івасенко, О. - Позиціонування як інструмент: досвід виробників плодоовочевої консервної продукції
Івасенко, О. - Позиціонування як інструмент: досвід виробників плодоовочевої консервної продукції
Статья
Автор: Івасенко, О.
Маркетинг в Україні. Позиціонування як інструмент: досвід виробників плодоовочевої консервної продукції
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Івасенко, О.
Маркетинг в Україні. Позиціонування як інструмент: досвід виробників плодоовочевої консервної продукції
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Івасенко, О.
Позиціонування як інструмент: досвід виробників плодоовочевої консервної продукції / О. Івасенко // Маркетинг в Україні. – 2006. – N1. – С.39-42.
загальний = Промисловість : консервна
загальний = Виробництво : консервне
Івасенко, О.
Позиціонування як інструмент: досвід виробників плодоовочевої консервної продукції / О. Івасенко // Маркетинг в Україні. – 2006. – N1. – С.39-42.
загальний = Промисловість : консервна
загальний = Виробництво : консервне