Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Деркач, М. Н. - Институциональный анализ маркетинга + [Електрон. ресурс]
Деркач, М. Н. - Институциональный анализ маркетинга + [Електрон. ресурс]
Статья
Автор: Деркач, М. Н.
Актуальні Проблеми Економіки. Институциональный анализ маркетинга + [Електрон. ресурс]
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Деркач, М. Н.
Актуальні Проблеми Економіки. Институциональный анализ маркетинга + [Електрон. ресурс]
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Деркач, М. Н.
Институциональный анализ маркетинга + [Електрон. ресурс] / М. Н. Деркач, А. В. Сериков // Актуальні Проблеми Економіки. – 2006. – N8. – С.111-118. - Способ доступа: Електрон. чит. зал ПУСКУ. – На рус. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Аналіз
загальний = Інституціоналізм
Деркач, М. Н.
Институциональный анализ маркетинга + [Електрон. ресурс] / М. Н. Деркач, А. В. Сериков // Актуальні Проблеми Економіки. – 2006. – N8. – С.111-118. - Способ доступа: Електрон. чит. зал ПУСКУ. – На рус. яз.
загальний = Маркетинг
загальний = Аналіз
загальний = Інституціоналізм