Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Дубовик, Т. В. - Медіапланування як складова рекламної діяльності в роздрібному торговельному підприємстві
Дубовик, Т. В. - Медіапланування як складова рекламної діяльності в роздрібному торговельному підприємстві
Статья
Автор: Дубовик, Т. В.
Формування ринкових відносин в Україні. Медіапланування як складова рекламної діяльності в роздрібному торговельному підприємстві
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Дубовик, Т. В.
Формування ринкових відносин в Україні. Медіапланування як складова рекламної діяльності в роздрібному торговельному підприємстві
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Дубовик, Т. В.
Медіапланування як складова рекламної діяльності в роздрібному торговельному підприємстві / Т. В. Дубовик // Формування ринкових відносин в Україні. – 2007. – N2. – С.40-44. – На укр. яз.
загальний = Торгівля : роздрібна
загальний = Підприємство
загальний = Діяльність : рекламна
загальний = Економіка України
Дубовик, Т. В.
Медіапланування як складова рекламної діяльності в роздрібному торговельному підприємстві / Т. В. Дубовик // Формування ринкових відносин в Україні. – 2007. – N2. – С.40-44. – На укр. яз.
загальний = Торгівля : роздрібна
загальний = Підприємство
загальний = Діяльність : рекламна
загальний = Економіка України