Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Веремейкина, Р. Л. - Сегментирование как маркетинговый инструмент на рынке электронных платежных систем + [Електрон. р...
Веремейкина, Р. Л. - Сегментирование как маркетинговый инструмент на рынке электронных платежных систем + [Електрон. р...
Статья
Автор: Веремейкина, Р. Л.
Банковские услуги. Сегментирование как маркетинговый инструмент на рынке электронных платежных систем + [Електрон. р...
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Веремейкина, Р. Л.
Банковские услуги. Сегментирование как маркетинговый инструмент на рынке электронных платежных систем + [Електрон. р...
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Веремейкина, Р. Л.
Сегментирование как маркетинговый инструмент на рынке электронных платежных систем + [Електрон. ресурс] / Р. Л. Веремейкина // Банковские услуги. – 2007. – N6. – С.8-16. - Способ доступа: Электрон. чит. зал ПУСКУ. – На рус. яз.
загальний = Система : банківська
загальний = Платіж : електронний
загальний = Діяльність : маркетингова
загальний = Система : платіжна
Веремейкина, Р. Л.
Сегментирование как маркетинговый инструмент на рынке электронных платежных систем + [Електрон. ресурс] / Р. Л. Веремейкина // Банковские услуги. – 2007. – N6. – С.8-16. - Способ доступа: Электрон. чит. зал ПУСКУ. – На рус. яз.
загальний = Система : банківська
загальний = Платіж : електронний
загальний = Діяльність : маркетингова
загальний = Система : платіжна