Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Клименко, В. I. - Роль маркетингових досліджень у реалізації інноваційної стратегії на підприємствах харчової проми...
Клименко, В. I. - Роль маркетингових досліджень у реалізації інноваційної стратегії на підприємствах харчової проми...
Статья
Автор: Клименко, В. I.
Економіка. Фінанси. Право. Роль маркетингових досліджень у реалізації інноваційної стратегії на підприємствах харчової проми...
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Клименко, В. I.
Економіка. Фінанси. Право. Роль маркетингових досліджень у реалізації інноваційної стратегії на підприємствах харчової проми...
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Клименко, В. I.
Роль маркетингових досліджень у реалізації інноваційної стратегії на підприємствах харчової промисловості / В. I. Клименко // Економіка. Фінанси. Право. – 2007. – N8. – С.3-9. – На укр. яз.
загальний = Економіка України
загальний = Дослідження : маркетингове
загальний = Підприємство : промислове
загальний = Промисловість : харчова
загальний = Стратегія : інноваційна
Клименко, В. I.
Роль маркетингових досліджень у реалізації інноваційної стратегії на підприємствах харчової промисловості / В. I. Клименко // Економіка. Фінанси. Право. – 2007. – N8. – С.3-9. – На укр. яз.
загальний = Економіка України
загальний = Дослідження : маркетингове
загальний = Підприємство : промислове
загальний = Промисловість : харчова
загальний = Стратегія : інноваційна