Навігатор :
Особистий кабінет:
Електронний каталог: Єрмошенко, М. М. - Механізм управління маркетингом в посередницьких організаціях
Єрмошенко, М. М. - Механізм управління маркетингом в посередницьких організаціях
Статья
Автор: Єрмошенко, М. М.
Актуальні Проблеми Економіки. Механізм управління маркетингом в посередницьких організаціях
б.г.
ISBN відсутній
Автор: Єрмошенко, М. М.
Актуальні Проблеми Економіки. Механізм управління маркетингом в посередницьких організаціях
б.г.
ISBN відсутній
Статья
Єрмошенко, М. М.
Механізм управління маркетингом в посередницьких організаціях / М. М. Єрмошенко // Актуальні Проблеми Економіки. – 2007. – N9. – С.73-81. – На укр. яз.
загальний = Економіка України
загальний = Управління : маркетингом
загальний = Організації : посередницькі
Єрмошенко, М. М.
Механізм управління маркетингом в посередницьких організаціях / М. М. Єрмошенко // Актуальні Проблеми Економіки. – 2007. – N9. – С.73-81. – На укр. яз.
загальний = Економіка України
загальний = Управління : маркетингом
загальний = Організації : посередницькі